ماهان شبکه ایرانیان

نصرتی: کاش با اسپانیا هم‌گروه نمی‌شدیم/ شانس ایران برای صعود کم است

ملی پوش سابق ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ اعتقاد دارد که گروه ایران سخت‌ترین گروه جام جهانی است و شانس ایران برای صعود به دور بعد بسیار کم است.

نصرتی: کاش با اسپانیا هم‌گروه نمی‌شدیم/ شانس ایران برای صعود کم است

محمد نصرتی بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گروه ایران در جام جهانی 2018، گفت: گروه ما فوق العاده سخت است. من قبل از قرعه کشی هم گفته بودم ای کاش با آلمان و اسپانیا همگروه نشویم که متاسفانه این اتفاق افتاد و ما با اسپانیا همگروه شدیم.

او ادامه داد: اسپانیا یکی از قوی‌ترین تیم های جهان و مدعی قهرمانی در جام جهانی است و ما بازی بسیاری سختی در مقابل این تیم داریم.

نصرتی که در جام جهانی 2006 آلمان، مقابل پرتغال بازی کرده بود در خصوص رویارویی ایران با این تیم در این دوره هم، اظهار کرد: بازی با پرتغال آسان‌تر از بازی برابر اسپانیا است. ما در جام جهانی 2006 هم تا دقیقه 67 هم بازی خوبی مقابل آنها به نمایش گذاشتیم و نتیجه بازی هم صفر-صفر بود اما متاسفانه گل‌های بدی خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

ملی پوش سابق ایران در خصوص مراکش هم بیان کرد: زمانی که در النصر بودم در تیم ما یک بازیکن مراکشی وجود داشت. او ریزه کاری‌های فوتبال را به خوبی می‌دانست و تکنیک خوبی هم داشت. این‌ها ویژگی‌های فوتبال مراکش است و ما بازی راحتی در مقابل این تیم هم نخواهیم داشت. آنها همچنین بازیکنان شاخصی در اروپا دارند.

نصرتی ادامه داد: از الان باید به فکر بازی با تیم‌های بزرگ باشیم تا اعتماد به نفس بازیکنان ما بالاتر برود ولی به طور کلی من شانس بسیار کمی برای صعود ایران به دور بعد قائل هستم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان