ماهان شبکه ایرانیان

گروه آنالیز گل:

ایران، ضعیف‎ترین تیم سید سه/ مراکش، زنگ تفریح گروه

سایت گل در مطلبی با بررسی گروه اسپانیا مدعی شده این تیم شانس خیلی خوبی برای صعود دارد و به خاطر حضور ایران و مراکش در گروه کار برایش آسان شده است.

ایران، ضعیف‎ترین تیم سید سه/ مراکش، زنگ تفریح گروه

به گزارش خبرگزاری مهر، وب سایت گل در مطلبی اقدام به انتخاب برنده‌ها و بازنده‌های قرعه‏ کشی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه کرده است. این سایت اسپانیا را جزو برندگان دانسته و در توضیح گروه این تیم چنین نوشته است: زمانی که اسپانیا به عنوان تیم سید دو به عنوان حریف پرتغالی سید یکی انتخاب شد، انتظار می‏رفت این گروه، گروه مرگ مسابقات باشد. اما انتخاب ایران و مراکش کار را برای دو تیم اروپایی آسان‏تر کرد.

تیم آفریقایی بعید است توان رقابت با دو تیم پرتغال و اسپانیا را داشته باشد و احتمالا اگر خود پرتغالی‎ها و اسپانیاییها قرار بود رقیب انتخاب کنند، مراکش حتما انتخاب هر دو بود. 

ایران هم تیمی است که به طرزی شگفت‏ انگیز به مسابقات جام جهانی روسیه راه پیدا کرد، به عنوان تیم سوم بعد از روسیه میزبان و برزیل. این تیم در رنکینگ فیفا رتبه ‏ای داشت که باعث شد در سید سه قرار گیرد، اما بدون شک ضعیف‏ ترین تیم سید سه است و تیم خولن لوپتگی برای بردن آن‎ها دچار دردسر نخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان