آیا اصلاح موهای شما واقعا باعث رشد آن می‌شود؟

شما باید اغلب شنیده باشید که مادر شما به شما می‌گوید که باید موهای خود را کوتاه کنید تا آنها بلندتر شوند

آیا اصلاح موهای شما واقعا باعث رشد آن می‌شود؟

شما باید اغلب شنیده باشید که مادر شما به شما می‌گوید که باید موهای خود را کوتاه کنید تا آنها بلندتر شوند. اما آیا پیرایش واقعا باعث می‌شود موهای شما سریعتر رشد کنند؟ در اینجا، ما سعی می‌کنیم تا این موضوع روشن شود که آیا این موضوع یک افسانه است یا یک واقعیت است.
چگونه موها سریعتر رشد می‌کنند؟ هوم ... با کوتاه کردن آن؟ من مطمئن هستم که همه شما خانم‌ها باید این را حداقل یک بار شنیده باشید. با این حال همه شما حداقل یک بار آن را امتحان کرده‌اید. اجازه بدهید بیان کنیم. بله، حقیقت این است که پیرایش موهایتان را بلندتر می‌کنند! چگونه می‌توان از طریق زیست شناختی امکان رشد سریع موهای شما را با کوتاه کردن انتهای مو خود، نسبت داد؟ من حتی نمی‌دانم چگونه این اسطوره در وهله اول آغاز شد. آیا شما صادقانه بر این باورید که احتمالا نوعی سنسور در موهای شما وجود دارد که هر بار که انتهای آن را برش می‌دهید، ریشه‌ها سریعتر رشد می‌کنند؟ نه، آیا نظر شما با من متفاوت است اما، حدس می‌زنم شما هم با من موافقید، به نظر می‌رسد که مو در عرض 3 روز تا یک هفته رشد می‌کند.
چرا می‌گویند پیرایش مو شما باعث می‌شود که سریع‌تر رشد کند؟
بنابراین، هنگامی که موهای بدن خود را اصلاح می‌کنید توجه داشته باشید، من در مورد اپیلاسیون صحبت نمی‌کنم در چند روز دوباره رشد می‌کند. به لحاظ منطقی، زمانی که موهای خود را اصلاح کنید، فقط از موهای سطحی خود خلاص خواهید شد و ریشه‌های مو باقی خواهند ماند. آنها در فولیکول‌های مو باقی می‌مانند. بنابراین، اساسا مو هنوز هم وجود دارد دقیقا مثل کوتاه کردن موی سر مو است. اما، پس چرا ظاهرا سریعتر رشد می‌کند؟ مو اساسا در زیر لایه پوست شما وجود دارد و بنابراین سریع رشد می‌کند. از آنجا که در پوست بی مو، حتی کوچکترین رشد قابل توجه است و شما فکر می‌کنید که موهای شما سریعتر رشد می‌کنند. بنابراین، هنگامی که موهای بلندی دارید و حدود یک یا دو اینچ آن را کوتاه می‌کنید مو به سرعت رشد طبیعی خود ادامه می‌دهد، اما بعد از یک ماه افزایش طول مو واضح‌تر می‌شود. این عمدتا طول قبلی خود را از سر گرفت و همچنان رشد می‌کند. در موهای بلند، زمانی که شما آنها را کوتاه نمی‌کنید رشد مو آهسته و غیر قابل توجه به نظر می‌رسد. با این حال، افزایش طول تدریجی است و شما وقتی هر روز در آینه نگاه می‌کنید در صورتی که موها را کوتاه نکرده‌اید هیچ تغییر ناگهانی در ظاهر موهای شما وجود ندارد. این به نظر می‌رسد که موهای شما بعد از پیرایش سریع‌تر رشد می‌کند.
آیا باید موهای خود را اصلاح کنید؟
اگر پیرایش باعث رشد مو نمی‌شود، پس باید کاملا موهای خود را از بین ببریم؟ پیرایش مو رشد مو را سریعتر نمی‌کند اما مطمئنا برای خلاص شدن از موخوره موثراست. موی که روی سطح سر و بدن شما قابل مشاهده است، در واقع از سلول‌های مرده ساخته شده است. هیچ فعالیت بیوشیمیایی در مو وجود ندارد. این باعث می‌شود که کوتاه کردن برای افزایش رشد مو غیر ممکن باشد. اما ریشه مو هنوز در معرض محیط خارجی است. خاک، آلودگی، مواد شیمیایی، گرما و کمبود رطوبت، عوامل خاصی هستند که می‌توانند به موهای شما آسیب برسانند و موها را از بین ببرند. به همین دلیل است که شما دلار‌ها را صرف می‌کنید تا آنها را براق و سالم نگاه دارید. مو در انتهای ساقه مو آسیب پذیر هستند، زیرا به علت کم آبی بدن به احتمال زیاد خشک می‌شوند. هنگامی که موهایتان می‌ریزد، روغن از پوست سر به ساقه موی توزیع می‌شود. اما، زمانی که قلم مو خود را به انتها رساند، هیچ روغنی برای پوشش آنها وجود ندارد. وقتی روغن به اندازه کافی به موها نرسد موها خشک و شکننده می‌شوند و انتهای موها دچار موخوره می‌شود. این زمانی است که پیرایش به تصویر می‌آید این به شما کمک می کند تا موهای آسیب دیده را از بین ببرید و موها را در شرایط خوبی نگه دارید.
سپس، چگونه می‌توان رشد مو را افزایش داد؟
اگر موهای شما به شدت آسیب دیده باشد به طوری که تا وسط موها دچار موخوره شده باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود که از پیرایش برای خلاص شدن از موخوره و جلوگیری از آنها استفاده شود. امیدوارم خانم‌های دوست داشتنی بدانند که پیرایش تنها راه برای از بین بردن موخوره است. شما همچنین باید به طور منظم روغن مو خود را با روغن کرچک، روغن جوجوبا، روغن هویج یا روغن زیتون برای بازگرداندن رطوبت و جلوگیری از خشک شدن ناشی از مواد مضر در محیط زیست ترکیب کنید. اگر شما واقعا می‌خواهید موهای بلند را سریع‌تر رشد دهید، شما می‌توانید رژیم غذایی خود را با ویتامین E، روی، اسید فولیک و مکمل‌های بیوتین غنی کنید. همچنین یک رژیم سالم داشته باشید و مقدار زیادی آب بنوشید. ویتامین A، B یا C را نیز نادیده نگیرید. گیاهان خاصی برای رشد مو وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا سلامتی موهایتان را حفظ کنید. همچنین باید پروتئین به اندازه کافی مصرف کنید. زیرا این باعث رشد سریع موهای شما می‌شود و همچنین موهای شاداب را به شما می‌دهد. با نوک انگشتان خود موهایتان را به آرامی ماساژ دهید، تا گردش خون را به سر پوست تان تحریک کند و همچنین یک عامل مثبت برای رشد سریع موها است. به یاد داشته باشید موهای خود را در فواصل مناسب بشویید تا فولیکول‌های مو را تمیز کنید و موها را رشد دهید.
به راستی، من معتقدم که کل این اسطوره شروع شده است تا موهایمان را کوتاه کنیم و از موخوره خلاص شویم تا ظاهر سالم را برای مو فراهم کنیم. شما چه انتخاب می‌کنید موهای طولانی، آسیب دیده و خشک یا موهای کوتاه، صاف، براق و سالم؟ اگر میخواهید دومی را انتخاب کنید، بهتر است هر 3 تا 4 ماه یک بار موهای خود را اصلاح کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان