ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری کرمان خبر داد

کاهش ۵۱ درصدی محکومین مالی در زندان‌های کرمان / امضاء میثاق نامه با سران طوایف جنوب در حوزه مسائل اجتماعی

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: با اعلام رئیس سازمان زندان‌های کشور از سال گذشته تاکنون آمار محکومان مالی از سطح زندان‌های استان کرمان ۵۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه هیأت امنای ستاد دیه نمایندگی استان کرمان از کاهش 51 درصدی آمار محکومان مالی از زندان‌های استان خبرداد و گفت: بنا به اعلام رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از سال گذشته تاکنون شاهد کاهش آمار محکومان مالی در زندان‌های استان بوده ایم.

یدالله موحد در تشریح عملکرد ستاد دیه استان کرمان اظهار داشت: این ستاد یک موسسه خیریه است و نهاد دولتی نیست و تمام وجوهی که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان صرف می‌شود را خیران تامین می‌کنند و یا شاکیان هم تخفیف‌هایی را به مددجویان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این ستاد از سال 1380 فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کرده است، از رئیس و اعضای شورای شهر کرمان خواست برای ساخت ساختمان ستاد دیه استان کرمان همکاری کنند، زیرا این ستاد در حال حاضر در ساختمان یکی از خیران دایر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه از امضاء میثاق نامه بین دادگستری و سران طوایف جنوب استان کرمان در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خبرداد و گفت: یکشنبه هفته آینده آیین برادری در جنوب استان کرمان با حضور روسا و سران طوایف برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان