بچه‌ها با «ماجراهای دم پنبه‌ای» آشنا می‌شوند

مجموعه هفت جلدی «ماجراهای دم پنبه‌ای» با محوریت آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان منتشر شد.

بچه‌ها با «ماجراهای دم پنبه‌ای» آشنا می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر،  مجموعه «ماجراهای دم پنبه‌ای» اثر هاورد بینکو با ترجمه سارا وطن‌آبادی توسط نشر کتاب‌های نردبان منتشر شد.

این مجموعه هفت جلدی، روایت داستان خرگوش کوچکی است که همواره اشتباه می‌کند، او در مهارت‌های رفتاری و اجتماعی دچار مشکل است و در خانه، مدرسه و درمیان دوستان رفتارهای نادرستی دارد.

هاورد بینکو نویسنده مجموعه «ماجراهای دم پنبه‌ای» درهر کتاب معضلی را مطرح و حل کرده است. در کتاب «خرگوشک خودت را کنترل کن» می‌خوانیم: هاوارد یک روز تمام وقت داشت به روزی که گذرانده بود فکر کند. چون اجازه نداشت بیرون برود و بازی کند. یادش بود که اول روز چقدر خوشحال بود. ناهار مدرسه  ماکارونی  و کوفته موردعلاقه او بود و بعدش هم شیرکاکائو برای دسر و او نمی‌توانست صبر کند. شکم هاوارد صداهای بامزه‌ای می‌داد و او اصلا حواسش به کارهای مدرسه نبود، چون مدام به ساعتش نگاه می‌کرد و منتظر بود وقت ناهار برسد.

در پایان هر کتاب نیز  در قالب درس‌ها و اندیشه‌ها توضیحاتی به کودکان داده شده است.

«خرگوشک خودت را کنترل کن»، «خرگوشک دیگر دروغ نگو»، «خرگوشک به هرقیمتی برنده نشو»، «خرگوشک گاهی بگو نه!»، «خرگوشک نترس»، «خرگوشک هول نزن» و «با دیگران کنار بیا!» عنوان این مجموعه هفت جلدی است. گاین مجموعه در 2000 نسخه منتشر شده و بهای هر جلد از کتاب ها 5 هزار تومان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر