ماهان شبکه ایرانیان

معاون صدای رسانه ملی:

همکاران رادیو از حق‌شان بی‌بهره‌اند/ باید کمبودها رفع شود

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با اشاره به مشکلات و معضلات عوامل رادیو بیان کرد که این کمبودها و معضلات باید شناسایی شده و رفع شود.

همکاران رادیو از حق‌شان بی‌بهره‌اند/ باید کمبودها رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شاه آبادی شب گذشته 13 آذر در مراسم اختتامیه جشنواره «ایران من» که توسط رادیو ایران برگزار شد، گفت: امروز اگر رادیو بخواهد نقش خود را به درستی در فضای رسانه ای ایفا کند باید نوعی بازتعریف داشته باشد و اینکه چطور می تواند تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: ما امروز برتری های گذشته را نداریم، روزی برتری های رسانه ملی تجهیزات فنی بود و باعث می شد پیام مورد نظر به مردم برسد اما حالا قدرت رسانه ای و مولفه های رسانه ای در جهان تغییر کرده است.

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به ظرفیت های رسانه اظهار کرد: امروز همه ما فرصت دستیابی به رسانه ها را داریم بنابراین رادیو باید با نوعی بازتعریف، نقش بی بدیل خود را بازیابد، باید آنچه که انتقال می یابد براساس نیازهای مخاطب باشد و مخاطب بتواند خود را در این رسانه ببیند.

شاه آبادی اضافه کرد: رادیو باید بتواند نیازها و دغدغه های مخاطبانش را ببیند و حرفی بیان کند که وجه متمایزی با دیگر پیام های فضاهای متفاوت رسانه ای داشته باشد.

وی با اشاره به جشنواره «ایران من» تصریح کرد: کاری که همکاران ما امروز به آن مشغول هستند این است که استعدادهای نوین را شناسایی کنند، مصلحت کشور را ببینند و براساس میل مخاطب این امور را به درستی مدیریت کنند.

معاون صدای رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از همه عزیزانی که در معاونت صدای جمهوری اسلامی تلاش می کنند و از کسانی‌ که مرا در میان خود پذیرفتند، تشکر می کنم.

شاه آبادی از عوامل رادیو درخواست کرد: هدفگذاری ما در رادیو باید با کمک شما دیده شود و ما یک گام بلند و حرکت جهشی در حوزه ارتقای کمی و کیفی در رادیو برداریم.

وی با اشاره به مشکلات عوامل رادیو عنوان کرد: ما هرچه به تلاش عزیزان و سختی کار و مشکلاتشان نگاه می کنیم به آنها حق می دهیم. همکاران ما از آنچه که حق شان است، بی بهره اند. باید در دوره جدید این کمبودها و نیازها برطرف و بسیاری از مشکلاتی که پیش از این انباشته شده است، شناسایی شود و من با تمام وجود برای رفع مشکلات در سختی ها گام برمی دارم.

این معاون صدا درباره پتانسیل های رادیو تصریح کرد: اگر قرار باشد امروز به داشته های خود نگاه کنیم رادیو می تواند نماد اقتدار ایران باشد. رادیو می تواند اقتدار ایران را از زوایای مختلف بررسی کند و به جای یک نقطه خالی به نقطه های افتخار کشور و جایگاهی که در بسیاری از عرصه ها پیدا کرده است، اشاره کند.

وی در پایان عنوان کرد: این اقتدار صرفا به موضوعات مادی منحصر نمی شود و اگر رهبر انقلاب از شهدا به عنوان نماد اقتدار کشور صحبت می کند یعنی فرهنگ، رکن اصلی کشور است. اگر در بسیاری از سخنان ایشان فرهنگ بر اقتصاد و سیاست مقدم است یعنی فرهنگ هم می تواند نماد اقتدار باشد. همچنین اقتصاد مقاومتی هم می تواند یک مولفه بسیار مهم باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان