لیست امکانات گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ فاش شد

مشخصات مدل جدید گوشی محبوب نوکیا ۳۳۱۰ توسط ایوان بلس فاش شد.

لیست امکانات گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 فاش شد

گوشی‌ افسانه‌ای و غیر قابل تخریب نوکیا 3310 این روزها مجددا اهمیت زیادی در میان بسیاری از افراد یافته است. کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال که اکنون مالک نوکیای جدید است، برخی مدیران رده‌بالای این برند را نیز در اختیار دارد. حال انتظار می‌رود این کمپانی به‌زودی مدل جدید یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیزترین گوشی‌های موبایل تاریخ را در چین معرفی کند.

اگر انتظار دارید مدل جدید نوکیا 3310 با یک دوربین قابل توجه و امکانات زیاد معرفی شود، باید به‌طور کامل این محصول را فراموش کنید. اکنون اطلاعات جدیدی در مورد مدل 2017 این گوشی توسط ایوان بلس (Evleaks) فاش شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بلس سابقه‌ی بسیار خوبی در لو دادن اطلاعات محصولات مختلف دارد.

بنا به اعلام بلس، مدل جدید گوشی نوکیا 3310 رابط کاربری قدیمی سری 30 را اجرا می‌کند. البته نمایشگر این محصول رنگی خواهد بود.

مدل 2017 نوکیا 3310 همچنین در رنگ‌های مختلفی به فروش خواهد رسید. علاوه بر این کاربران می‌توانند قاب جلویی این دستگاه را بنا به سلیقه‌ی خود تعویض کنند.

برای اینکه دید بهتری نسبت به نوکیا 3310 جدید داشته باشید، می‌توان گفت که این محصول در واقع ترکیبی از نوکیا 3310 قدیمی و گوشی نوکیا 150 است که اواخر سال قبل معرفی شد.

بر خلاف گوشی‌های مدرن امروزی که عمر باتری آن‌ها بر حسب ساعت مشخص می‌شود، گوشی نوکیا 3310 جدید، مطمئنا با هر بار شارژ می‌تواند تا چند روز کار کند. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول در دسترس قرار نگرفته؛ اما همه می‌دانیم که یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، مقاومت بسیار بالای آن است.

در ادامه، توییت ارسال‌شده توسط ایوان بلس را مشاهده می‌کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان