تریلر شگفت‌انگیز Death Stranding را از دست ندهید

در مراسم دیروز صبح The Game Awards ۲۰۱۷ شاهد نمایش تریلری جدید از بازی بعدی «هیدئو کوجیما» بودیم. تریلر بازی Death Stranding در عین اینکه توانست به یکی از بحث‌های داغ دیروز دنیا تبدیل شود، اطلاعات زیادی از بازی در اختیار ما قرار نداد.

تریلر شگفت‌انگیز Death Stranding را از دست ندهید
Death Stranding Trailer 3 Norman Reedus
تریلر شگفت‌انگیز Death Stranding را از دست ندهید

در مراسم دیروز صبح The Game Awards 2017 شاهد نمایش تریلری جدید از بازی بعدی «هیدئو کوجیما» بودیم. تریلر بازی Death Stranding در عین اینکه توانست به یکی از بحث‌های داغ دیروز دنیا تبدیل شود، اطلاعات زیادی از بازی در اختیار ما قرار نداد.

کوجیما پس از نمایش تریلر گفت که آن روی یک کنسول پلی‌استیشن4 پرو رندر شده است.

دقیقا یک سالی از نمایش تریلر دوم Death Stranding می‌گذرد؛ طوری که در مراسم The Game Awards 2016 بود که تریلر دوم این بازی را دیدیم. در حالی که در تریلر دوم خبری از شخصیت «نورمن ریدس» (Norman Reedus) نبود، تریلر جدید بازی تمام و کمال روی این شخصیت تمرکز کرده است.

کوجیما پس از نمایش این تریلر گفت که این ویدیو تمام و کمال نمایانگر گرافیک نهایی بازی است و روی یک کنسول پلی‌استیشن4 پرو رندر گرفته شده است. کارگردان Death Stranding هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده که بخش افتادن نورمن ریدس در آب، یکی از مراحل بازی است و در آب بازی می‌کنید.

تئوری‌های مختلفی از دیروز درباره‌ی این تریلر دیده‌ایم. برای مثال یکی از آن‌ها می‌گوید که این نوزادان، کپی‌هایی از افراد هستند که پس از مرگ خاطرات به آن‌ها منتقل می‌شود.

تریلر را در ادامه ببینید و به ما بگویید که از نظر شما، در این تریلر چه خبر است؟

بازی Death Stranding قرار است روزی روی پلی‌استیشن4 عرضه شود.

دانلود تریلر با کیفیت 2K

 

1+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان