ماهان شبکه ایرانیان

جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارتی آرایشگاه‌های زنانه استان البرز برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارتی آرایشگاه‌های زنانه استان البرز با حضور مشاور امور بانوان و خانواده رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، اولین جلسه توجیهی و هماهنگی اجرای طرح "ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه"با حضور ویدا آزاد مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس سازمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط استانی، معاون پیشگیری دادگستری، مدیر حوزه نظارت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین رؤسای اتاق اصناف، رییس شورای نظارت اصناف و اتحادیه‌های مربوطه در سطح شهرستان‌های کرج و فردیس در سالن اجتماعات اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز تشکیل شد.

 در این جلسه مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با توجه به رسالت ذاتی سازمان در جهت "کنترل بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی"، احیاء حقوق مصرف کننده و تأمین بهداشت و سلامت بویژه در صنوف سلامت محور به بیان اجمالی وضعیت آرایشگاه‌های زنانه و تخلفات و آسیب‌های شکل گرفته در صنف مذکور در سه حوزه اقتصادی، بهداشت و فرهنگی- اجتماعی پرداخت.

آزاد ضمن بیان وظایف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با طرح بیان کرد: به منظور کاهش تخلفات موجود در صنف مذکور تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه‌های نظارتی از جمله  اتحادیه‌های صنف مورد نظر، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی استان و غیره موثر و کارساز خواهد بود.

 در ادامه علی اکبر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز به ارائه گزارش و نتایج حاصله از اجرای طرح‌های نظارتی صورت گرفته در این صنف پرداخت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز اجرای طرح "ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه" در استان را طرحی جامع جهت بهبود و سالم سازی فضای کسب و کار در صنف مذکور دانسته و اعلام آمادگی و اظهار امیدواری کرد که اثرات و فواید اجرای طرح در افزایش ضریب سلامت آحاد جامعه تاثیر گذارخواهد بود.

 در ادامه هر یک از مدعوین در خصوص وظایف دستگاه‌های متبوع و همچنین نحوه و چگونگی اجرای طرح نقطه نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم به شرح زیر اتخاذ شد.

  • برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آرایشگران زن (مرکز استان) در حوزه‌های اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی – اعتقادی به منظور آگاهی بخشی از حدود وظایف صنفی 
  • برگزاری پنل آموزشی در دانشگاه به منظور ارتقاء آگاهی مصرف کنندگان از خدمات مجاز و غیر مجاز قابل ارائه در آرایشگاه‌های زنانه (ارتقاء حقوق شهروندی)
  •  اطلاع رسانی از طریق رسانه دیداری و شنیداری استان به منظور ارتقاء سطح آگاهی آحاد جامعه از خدمات قابل ارائه در صنف آرایشگاه‌های زنان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان