استون مارتین در کمتر از یک دهه کاملا هیبرید خواهد شد!

در حال حاضر شرکت استون مارتین حتی یک خودرو هیبرید در خط تولید خود ندارد. اما با این حال به گفته فایننشال تایمز این وضعیت تا اواسط دهه آینده دست خوش تغییر خواهد شد

استون مارتین در کمتر از یک دهه کاملا هیبرید خواهد شد!

در حال حاضر شرکت استون مارتین حتی یک خودرو هیبرید در خط تولید خود ندارد. اما با این حال به گفته فایننشال تایمز این وضعیت تا اواسط دهه آینده دست خوش تغییر خواهد شد. مدیر عامل این شرکت در بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد “تا اواسط دهه 2020 این شرکت به طور کامل هیبرید خواهد شد”. گذشته از این به گفته او 25 درصد از تمامی خودرو‌های استون مارتین تا پایان دهه بعدی کاملا برقی خواهند بود. نکته جالب توجه این است که این شرکت به تنهایی و بدون همکاری با شرکت‌هایی مانند دیملر این پروژه را همانند کاری که بر روی موتور‌های V8 به انجام می‌رساند، به پایان خواهد رساند.

 

 

وی افزود “بهتر است که تکنولوژی مرکزی را درون خود شرکت حفظ کنید. به همین دلیل است که موتور V12 خود را تولید می‌کنیم. ما عقیده داریم که خودرو‌های برقی تکنولوژی مرکزی هستند و در نتیجه زحمت به انجام رساندن آن را خود به عهده به گیریم”. در حالیکه برخی از اجزاء موتور‌های برقی به وسیله کارپرداز‌ان فراهم می‌شود اما مجموعه باطری‌ و موتور‌ها در انگلستان تولید می‌شوند. بنابراین انتظار می‌رود اولین خودرو تمام برقی‌ که شرکت استون مارتین خواهیم دید مدل RapidE خواهد بود که با برنامه هدف قرار دادن مدل S تسلا عرضه خواهد شد. اما احتمالا بزرگ‌ترین خبری که مدیر عامل این شرکت تایید کرد این است که این شرکت در حال کار بر روی یک سوپر اسپورت موتور وسط است که رقیبی جدید برای فراری 488 GTB و مک لارن 720 S خواهد بود.

 

 

با این حال انتشار این خودرو‌ها بعد از عرضه مدل کراس اور DBX خواهد بود که در سال 2019 از آن رونمایی می‌شود. با قرار دادن شواهد در کنار یکدیگر واضح است که این فوق خودرو موتور وسط از تکنولوژی هیبرید بهره مند خواهد بود و مجهز به یک موتور V6 به تازگی تایید شده می‌باشد. همچنین در صورتیکه این خودرو به صورت یک خودرو تمام برقی مهندسی شده باشد غافل گیر کننده نخواهد بود. اطلاع از این موضوع شرکت استون مارتین تمامی این تکنولوژی را درون شرکت خود توسعه خواهد داد امیدوار کننده است. چرا که ثابت می‌کند هرچیز مهم برای این شرکت همچنان اهمیت دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان