ماهان شبکه ایرانیان

فروش کامل خودرو ۱.۶ میلیون دلاری شرکت ایتال دیزاین!

در سال جاری شرکت طراحی افسانه‌ای یعنی ایتال دیزاین سوپر اسپورت‌های اختصاصی تولید انحصاری تعداد محدود خود را روانه بازار کرد

فروش کامل خودرو 1.6 میلیون دلاری شرکت ایتال دیزاین!

در سال جاری شرکت طراحی افسانه‌ای یعنی ایتال دیزاین سوپر اسپورت‌های اختصاصی تولید انحصاری تعداد محدود خود را روانه بازار کرد. اولین تولید این شرکت یعنی مدل زرونو فوق سبک پوشیده شده از فیبر کربن که در نمایشگاه خودرو ژنو سال جاری از آن رونمایی شد به موتور V10 5.2 لیتری 610 اسب بخاری به کار رفته در خودرو‌های آئودی R8 و لامبورگینی هوراکان مجهز است و تنها به پنج نمونه محدود شده است. اگر در فکر سفارش دادن یکی از این خودرو‌ها بوده‌اید باید گفت که با وجود قیمت سرسام آور 1.6 میلیون دلاری این خودرو، تمامی مدل‌های آن به فروش رسیده‌اند.

 

 

به منظور تجلیل از این موفقیت، شرکت ایتال دیزاین نمونه دوم مدل زرونو را در اواخر ماه جاری به نمایشگاه Pebble Beach Concours d’Elegance خواهد آورد. در تضاد با نمونه به نمایش گذاشته این خودرو در نمایشگاه ژنو، سری دوم مدل زرونو که به زودی در خط تولید این شرکت قرار خواهد گرفت دارای رنگ آمیزی قرمز متالیک بوده و بنا به درخواست مشتری که خواهان ظاهری مسابقه‌ای تر بوده است مجهز به اسپویلر پشتی برجسته به همراه باله طولی مرکزی خواهد بود. به گفته مدیرعامل شرکت ایتال دیزاین، جورگ آستلاش “ تولید سری فوق محدود، سرویس مهمی است که به نمونه کار‌های خدمات خود اضافه کرده‌ایم. این خودرو از رویکردی کاملا یکپارچه از طراحی گرفته تا مهندسی و تولید برای خودرو‌های سری کم تعداد در قالب خودرویی شایسته، تشکیل شده است. ما قصد داشتیم به وسیله پروژه زرونو نشان دهیم که به خواسته‌های مشتریان خود و توانایی برند ایتال دیزاین توجه داریم.” با توجه به این که تمامی پنج زورنو به فروش رسیده‌اند، شرکت ایتال دیزاین در حال بررسی امکان ادامه تولید این خودرو به وسیله نوع متفاوتی از یک خودرو رودستر است. ظاهرا پیش از این صحبت‌هایی با مشتریان بالقوه برای سنجیدن تمایل آن‌ها به خرید این خودرو صورت گرفته است. بهتر است تولید موفقیت شگفت آور شرکت ایتال دیزاین با یک ورژن کروکی نیز همراه شود اما انتظار می‌رود این خودرو موتور V10 5.2 لیتری خود که قدرتی معادل 610 اسب بخار و گشتاوری برابر با 413 پوند فوت تولید می‌کند، را حفظ کند.

 

 

اگر چه اعضاء مورد نیاز برای مکانیزم‌های سقف به این معناست که مدل رودستر این خودرو احتمالا چند پوند سبک‌تر باشد که این وزن کم‌تر صفر تا صد 3.2 ثانیه‌ای و سرعت اوج 205 مایل در ساعت مدل زورنو را تحت تاثیر خواهد گذاشت. همچنین انتظار می‌رود این خودرو نسبت به همتای کوپه خود کمی گران قیمت‌تر نیز باشد. به گفته رئیس طراحی نوآوری این شرکت یعنی فیلیپو پرینی “ به فروش رسیدن تمامی پنج زورنو نتیجه یک کار گروهی فوق العاده است و نشان می‌دهد که ما با تولید سری فوق محدود برند جدید خود، راه امیدوار کننده‌ای را پیش گرفته‌ایم “. بنابراین شکی نیست که این مدل آخرین سوپر اسپورت سفارشی نیست که در آینده نزدیک از برند ایتال دیزاین خواهیم دید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان