۳ روش برای لاغر کردن صورت

علاوه بر این، برخی افراد یک سری خصوصیات مادرزادی دارند، مانند ساختار استخوان‌بندی و اندازه استخوان‌های صورت

3 روش برای لاغر کردن صورت
در حالت کلی، زمانی که چاق یا لاغر می‌شویم، در واقع تعداد سلول‌های چربی افزایش یا کاهش نمی‌یابند. بلکه سلول‌ها چربی خودشان بزرگ یا کوچک می‌شوند. به همین دلیل است که برخی افراد همواره با یک ناحیه از بدن خود مشکل دارند و این موضوع با وزن افراد ارتباطی ندارد. این افراد در آن ناحیه از بدن، سلول‌های چربی بیشتری دارند.

علاوه بر این، برخی افراد یک سری خصوصیات مادرزادی دارند، مانند ساختار استخوان‌بندی و اندازه استخوان‌های صورت. این دو خصوصیت می‌تواند باعث شود که صورت افراد، پرتر به نظر برسد. مطمئناً نمی‌توانید ژنتیک خود را تغییر دهید یا چربی یک ناحیه خاص را کاهش دهید. با این حال، روش‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا صورت چاق خود را لاغر و باریک کنید.

1. با حفظ آب در بدن مقابله کنید: زیاده‌روی در مصرف شکر و نمک با صورت‌های بادکرده ارتباط مستقیم دارد. این مواد باعث می‌شود که تمام بافت‌های بدن از جمله صورت شما آب را در خود نگه دارد. مصرف این مواد را کاهش دهید و آب زیاد بنوشید. زمانی که بدن شما دچار کمبود آب می‌شود، بیشتر مستعد حفظ آبی می‌شود که در خود دارد.

2. حساسیت‌های غذایی خود را درمان کنید: افرادی که حساسیت‌های غذایی دارند یا نمی‌توانند مواد غذایی مانند گلوتن را بخورند و دچار سندرم روده تحریک‌پذیر هستند، معمولاً از صورت‌های پرتر و چاق خود شکایت دارند. نفخ یکی از علائم رایجی است که نشان می‌دهد مشکلی در سیستم گوارشی شما وجود دارد. طبق گزارش مؤسسه بین‌المللی اختلالات عملکردی سیستم گوارش (International Foundation for Functional Gastrointestinal Disorders)، هنوز مشخص نیست که چرا سندرم روده تحریک‌پذیر باعث ایجاد نفخ می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد گازی که درون روده قرار دارد، با این مشکل ارتباطی ندارد.

3. هورمون‌هایتان زیاد شده‌اند: اگر صورت شما به هنگام عادت ماهیانه، ورم می‌کند، شاید بهتر باشد با پزشک زنان خود در مورد تثبیت هورمون‌هایتان صحبت کنید. درست قبل از شروع زمان عادت ماهیانه، هورمون پروژسترون در بدن زیاد می‌شود. این امر علت بسیاری از علائم دوران عادت ماهیانه از جمله ورم صورت است. اگر دچار گرگرفتگی نیز می‌شوید و پریودی نامنظم دارید، شاید در حال ورود به دوره قبل از یائسگی هستید. این دوره ممکن است سال‌ها طول بکشد. در برخی زنان، این دوره در اواسط دهه 40 آغاز می‌شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر