ماهان شبکه ایرانیان

این سوپر اسپورت ایتالیایی قیمتی معادل یک بوگاتی کایرون دارد!

شرکت خودرو ساز ایتال دیزاین اخیراً با تشکیل برند فرعی جدید خود که در زمینه توسعه سوپر اسپورت‌های کم تعداد تخصص دارد به عرصه رقابت خودرو‌های سوپر‌ اسپورت بازگشته است

این سوپر اسپورت ایتالیایی قیمتی معادل یک بوگاتی کایرون دارد!

 شرکت خودرو ساز ایتال دیزاین اخیراً با تشکیل برند فرعی جدید خود که در زمینه توسعه سوپر اسپورت‌های کم تعداد تخصص دارد به عرصه رقابت خودرو‌های سوپر‌ اسپورت بازگشته است. نمایشگاه خودرو ژنو امسال شاهد رونمایی از اولین خودرو این شرکت به نام زرونو بود. این خودرو با بدنه تمام کربن و مجهز بودن به موتور 5.2 لیتری که در زیر کاپوت آئودی R8 و لامبورگینی هوراکان نیز وجود دارد و قدرتی معادل 610 اسب بخار و گشتاوری برابر با 413 پوند فوت تولید می‌کند، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. مدت زیادی نیست که شرکت ایتال دیزاین اعلام کرد که هر پنج مدل زرونو تولید شده به فروش رسیده‌اند، اما به نظر می‌رسد این شرکت سفارشی با قیمتی سرسام آور دریافت کرده است.

 

 

مدل اصلی فوق محدود زرونو معادل 1.6 میلیون دلار قیمت گذاری شد اما لیست فروش نمونه که در وبسایت جیمز ادیشن قرار گرفته قیمت گذاری 2.4 میلیون یورویی را نشان می‌دهد که تنها در عرض چند ماه نسبت به قیمت مدل اصلی تقریباً دو برابر شده است. این قیمت گذاری معادل قیمت در نظر گرفته شده برای خودرو‌های بوگاتی کایرون یا مرسدس AMG پروجکت وان است، اگر چه این خودرو به طور قابل توجهی کمیاب‌تر است. اگر مهلت سفارش اولیه این خودرو را از دست دادید این می‌تواند آخرین شانس شما برای خرید مدل زرونو ایتال دیزاین از یک فروشنده شخصی باشد. مدل زرونو که اکنون در لیست خرید فروش گذاشته شده دومین خودرو سفارشی از پنج خودرو تولیدی است که دارای رنگ آمیزی قرمز متالیک است.

 

 

به سفارش مشتریان که خواهان ظاهر مسابقه‌ای تری بودند این خودرو منحصر به فرد اسپویلر پشتی برجسته‌تر به همراه پایان طولی مرکزی است. اگر این خودرو آشنا به نظر می‌رسد این خودرو همان مدل زرونو ای است که شرکت ایتال دیزاین در نمایشگاه Pebble Beach Concours d’Elegance به نمایش گذاشت.

 

 

به گفته آگهی‌ها این سوپر اسپورت موتور وسط تنها 31 مایل پیموده است. عملکرد این خودرو با عملکرد مدل R8 V10 Plus شرکت آئودی با صفر تا صد 3.2 ثانیه‌ای و سرعت اوج 205 مایل بر ساعتی یکسان است. در صورتیکه قیمت سرسام آور این خودرو خارج از توان شماست جای نگرانی نیست چرا که شرکت ایتال دیزاین در حال ارزیابی است تا در صورتیکه تقاضا برای این خودرو به اندازه کافی باشه ورژن رودستر زرونو را نیز روانه بازار کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان