ماهان شبکه ایرانیان

نگاهی اولیه به مدل X۷ شرکت BMW!

روز گذشته شرکت BMW تصاویر تیزر خودرو کانسپت SUV خود یعنی مدل X۷ منتشر کرد که وعده تعریف دوباره لوکس بودن به وسیله خودرو‌ای بزرگ در روز هشتم سپتامبر را داده است

نگاهی اولیه به مدل X7 شرکت BMW!

روز گذشته شرکت BMW تصاویر تیزر خودرو کانسپت SUV خود یعنی مدل X7 منتشر کرد که وعده تعریف دوباره لوکس بودن به وسیله خودرو‌ای بزرگ در روز هشتم سپتامبر را داده است. اما این شرکت در نهایت تصمیم به انتشار تصاویر رسمی این کانسپت کراس اور که دارای سه ردیف صندلی است، گرفت. کانسپت BMW X7 یک خودرو اکتیوایی اسپورت بزرگ (SAV) به شمار می‌رود و بر اساس برداشت ما از تصاویر منتشر شده از این خودرو، این کانسپت به تولید نهایی نزدیک است.

 

 

به استثنا آینه‌ بقل‌های باریک، چرخ‌های فوق بزرگ و برخی اصلاحات در چراغ‌های جلو که از ویژگی‌های متداول در خودرو‌های کانسپتی به شمار می‌روند، این خودرو برای عرضه به بازار آماده است. البته در حال حاضر اطلاعات درباره جزئیات این خودرو در دست نیست اما این موضوع دوام چندانی نخواهد یافت. همچنین به زودی تصاویر بسیار بیشتری نیز منتشر خواهد شد. کانسپت X7 هفته آینده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش گذاشته خواهد شد و در این نمایشگاه مدیران شرکت BMW مصاحبه‌هایی درباره بزرگ‌ترین خودرو SUV که تا به حال ساخته شده خواهند داشت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان