پای صاحبان جیپ مینشینیم؛ فرقی هم نمیکند که جیپ صحرا باشد با آن موتور میتسوبیشی قدیمی یا رانگلر که شناسانامهی جیپ را به امانت دارد. فقط حرف صاحبانش را بشنوید تا نظرتان درمورد زندگی و خودرو تغییر کند.چراکه تازه مفهوم زندگی و دنیای مهیج خودرو با واژهی شیرین جیپ معنا پیدا میکند!
جیپ صحرا
بگذارید آلبوم خاطرات جیپ رانگلر را برداریم و آن را ورق بزنیم. از روزهایی که از اسم رانگلر خبری نبود و درعوض اسم Bantam Reconnaissance Car (BRC) و Willys MB به عنوان اولین موجود خارقالعادهای با نام جیپ خلق شد، از همان روزهایی که استارت عشق آفرود برای عدهای تازه استارت خورد. تازه بعضی از عشق ماشینها متوجه شدند که ماشین فقط به صفر تا صد و نهایت سرعت نیست. میتوان در دل کوه و صخره به قدرت موجودی به نام جیپ تکیه زد و از زندگی لذت برد؛ آن هم نه یکی دو ذره، نهایت لذت زندگی را چشید! در این ویدیو میتوانید تحول جیبپ رانگلر را از دیرباز تا امروز ببینید.
درحقیقت به نوعی جیپ، اسم و رسم خودش را وامدار دوره ویلی است. ویلی به عنوان ک خودروی آفرود، اولین بار در سال 1941 میلادی متولد شد و 4 سالی میهمان عاشقان آفرود بود. این موجود دوستداشتنی درحقیقت برای مصارف نظامی در شرایط آبوهوایی و مکانی سخت خلق شد تا بدون کوچکترین آسیب بتواند مسیرهای دشوار و پرپیچ و خم را طی کند. 40 سال بعد از ویلی، رانگلر آمد تا مفهوم واقعی جیپ را به عاشقان آفرود دیکته کند. داستان تولد رانگلر به سال 1986 میلادی برمیگردد و تا امروز 3 نسل از آن معرفی شده است. بین سالهای 1989 تا 2006 هم این خودرو روی خط تولید پارسخودرو قرار داشت و ما با آن چندان غریبه نیستیم.
امروز فرصت را مناسب دیدیم تا شما را ببریم به تاریخچهی این موجود دوست داشتنی. آیا شما هم تجربهی رانندگی یا سواری با جیپ را دارید؟ یادتان نرود که در کامنتها، نظرتان را در مورد دنیای هیجانانگیز جیپ به ما بگویید و با مخاطبان ما به اشتراک بگذارید.