معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماه گذشته اندروید ؛ شهریور ۹۶

زمان می‌گذرد و هر روز شاهد انتشار اپلیکیشن‌های مختلفی برای سیستم عامل اندروید از طریق پلی ‌استور یا دیگر فروشگا‌ه‌های مجازی موجود هستیم که هریک طبق نیازهای بخشی از کاربران و درواقع  برای رفع این نیازها عرضه می‌شوند

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماه گذشته اندروید ؛ شهریور 96

زمان می‌گذرد و هر روز شاهد انتشار اپلیکیشن‌های مختلفی برای سیستم عامل اندروید از طریق پلی ‌استور یا دیگر فروشگا‌ه‌های مجازی موجود هستیم که هریک طبق نیازهای بخشی از کاربران و درواقع  برای رفع این نیازها عرضه می‌شوند. با توجه به بالا بودن حجم اپلیکیشن‌های عرضه شده و از طرفی کیفیت نامشخص آن‌ها، تصمیم گرفتیم تا برترین اپلیکیشن‌های منتشر شده در فروشگاه پلی استور طی ماه گذشته را به شما معرفی کنیم، برای آگاهی از عناوین موجود در این لیست کافیست تا انتها همراه ما باشید!

Amazon Prime Video

 

Amazon Prime Video درواقع اپلیکیشن جدیدی نیست، بلکه آمازون به تازگی دوباره این اپلیکیشن را پس از مدت‌ها غیبت برروی فروشگاه پلی استور منتشر کرد. کاربرد اپلیکیشن خوب و مناسب است و با استفاده از آن شما به آرشیو ویدیوها و فیلم‌های آمازون دسترسی پیدا می‌کنید. محتوای قابل دسترس در این برنامه شامل سریال‌ها، فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها یا برنامه‌های اختصاصی آمازون و برخی کانال‌های مختلف می‌باشد که البته استفاده از این کانال‌ها ممکن است هزینه‌های اضافی برای شما به همراه داشته باشد. Amazon Prime Video از Chromecast پشتیبانی نمی‌کند که می‌توان آن را یک مشکل اساسی برای اپلیکیشنی که وظیفه آن استریم کردن ویدیو است دانست. اگر احتیاجی به این قابلیت ندارید استفاده از اپلیکیشن را به شما توصیه می‌کنیم. Amazon Prime Video بصورت رایگان و با هزینه سالیانه 99٫99 دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


AMOLED mnml X

 

از جمله اپلیکیشن‌های جدید و کاربردیی که درخصوص تعویض تصویر پس‌زمینه یا والپیپر در ماه گذشته برای سیستم عامل اندروید عرضه شد می‌توان به AMOLED mnml X اشاره کرد. این برنامه مخصوص تلفن‌های هوشمندی است که مجهز به صفحه نمایش‌های AMOLED یا OLED می‌باشند. بسیاری از تصاویر پیش فرض در برنامه دارای بخش بزرگی با طراحی سیاه به همراه برخی تصاویر یا تجمع رنگ‌ها به شکل و فرم مختلف می‌باشند. دلیل استفاده از چنین طرحی نیز بهبود وضعیت مصرف باطری به ساده‌ترین شکل ممکن است. درحال حاضر آرشیو تصاویر برنامه چندان بزرگ نیست و قدرت انتخاب بسیار زیادی ندارید، اما امیدواریم در آینده و با انتشار بروز رسانی‌های بیشتر شاهد گسترش آن‌ها باشیم، گرچه همین آرشیو کنونی می‌تواند تا مدت‌ها پس زمینه تلفن شما را پوشش دهد. شما می‌توانید AMOLED mnml X را بصورت رایگان و یا با پرداخت 1٫99 دلار جهت دریافت نسخه پرو از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Fluxy

 

Fluxy اپلیکیشنی مخصوص برای ضبط ویدیو از صفحه نمایش است. عملکرد این برنامه بدین شکل است که بصورت ممتد و با زمانبندی خاص شروع به ثبت اسکرین شات از صفحه می‌کند و سپس با اتصال آن‌ها به یکدیگر ویدیوی مربوطه را می‌سازد. شما حتی می‌توانید پس از اتمام کار اسکرین‌ شات‌های ثبت شده را بررسی کنید و ترتیب آنان را تغییر دهید. محیط کاربری برنامه ساده و قابل درک است و برنامه در انجام کاری که به منظور آن منتشر شده است موفق عمل می‌کند. Fluxy اپلیکیشنی مناسب برای افرادیست که پس از پایان روز به دنبال بررسی کارهایی هستند که با تلفن خود کرده‌اند. Fluxy بصورت رایگان قابل دانلود است و نسخه‌های پرو متفاوتی دارد که گران‌ترین آن‌ها 8٫99 دلار قیمت دارد.


Gyroscope

 

برای طرفداران فیتنس و ورزش نیز اپلیکیشن جدید Gyroscope را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه می‌تواند اطلاعات مختلف زیادی را از دیگر برنامه‌ها در اختیار شما قرار دهد. شما حتی می‌توانید برخی اطلاعات را بصورت دستی وارد برنامه کنید. برنامه بصورت کلی فعالیت‌های شما را زیر نظر میگیرد، تمام حرکات، برنامه‌های ورزشی و وزن و دیگر علائم حیاتی بدن. نسخه رایگان برنامه برخی ازین بررسی‌های ساده را انجام می‌دهد در حالیکه با خرید نسخه پرو با قیمت ماهانه 9٫99 دلار قابلیت‌های بیشتری از جمله رسم گراف‌های اطلاعاتی، بررسی میزان و کیفیت خواب و برخی اطلاعات مهم دیگر به آن اضافه می‌شوند. برنامه همچنان در نسخه آزمایشی خود به سر می‌برد و دیدن برخی مشکلات و باگ‌ها در آن طبیعیست.


Hurricane Impact

 

اپلیکیشن رسمی وبسایت Hurricanetrack.com که ماه گذشته برای سیستم عامل اندروید منتشر شد Hurricane Impact نام دارد. وظیفه اصلی این برنامه اطلاع رسانی از وضعیت طوفان‌ها و گردبادهای در حال شکل‌گیری است. برنامه در قالب اخبار و توییت‌های کوتاه آخرین وضعیت آب و هوایی را به شما انتقال می‌دهد. محتواهای دیگری همچون آرشیو ویدیو، ویدیوهای زنده از وضعیت طوفان‌ها و برخی منابع مهم خبری دیگر نیز در برنامه وجود دارند. شما حتی می‌توانید اطلاعات لازم درخصوص طوفان‌های درحال وقوع را نیز از این برنامه مشاهده کنید. ظاهر برنامه دارای برخی مشکلات است و طراحی قدیمی و ساده‌ای دارد، که امیدواریم در بروز رسانی‌های آینده برطرف شوند. شما می‌توانید Hurricane Impact را با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Mint Browser

 

Mint Browser یک مرورگر جدید است که بطرز عجیبی خوب کار می‌کند! تمرکز ویژه Mint Browser برروی امنیت و شخصی سازی محیط خود برای کاربران است. از وِیژگی‌های خاص برنامه می‌توان به یک مد Incognite پیشرفته جدید به همراه بوک‌مارک‌های انکریپتد شده، تاریخچه تمام اتفاقات و قابلیت نوت برداری اشاره کرد. Mint Browser حتی از مروگر Tor نیز پشتیبانی می‌کند. این مرورگر با وجود جدید بودن به خوبی می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند و در باز کردن پرسرعت صفحات اینترنت نیز بسیار موفق است. حتی ویژگی بلاک کردن تبلیغات نیز در آن وجود دارد تا خیال شما را از این بابت راحت کند. شما می‌توانید Mint Browser را بصورت رایگان و با نسخه پرو با قیمت 1٫49 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Mixer Create

 

آخرین اپلیکیشن منتشر شده توسط مایکروسافت Mixer Create نام دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بصورت آنلاین ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید که می‌توان بهترین استفاده از آن را مختص گیمرها دانست. بهرحال شما می‌توانید از Mixer Create برای هر منظور استفاده کنید. علاوه بر مشاهده یا انتشار ویدیو بصورت آنلاین، قابلیت‌های دیگری مانند چت کردن، مشاهده اطلاعات و آمار و ارقام و… نیز وجود دارد. شما می‌توانید بوسیله دوربین تلفن هوشمندتان استریم کنید یا آنچه برروی صفحه تلفنتان در حال وقوع است را استریم کنید. مایکروسافت برای مشاهده استریم‌های منتشر شده توسط Mixer Create اپلیکیشن دیگری منتشر کرده است که لینک کردن این دو برنامه کمی دشوار است. اما در هرصورت Mixer Create اپلیکیشن مناسبی برای دوست داران استریم کردن است که می‌توانند آن را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنند.


Notin

 

Notin یک اپلیکیشن ساده نوت برداری است که ظاهر و محیط کاربریی مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر ندارد. درواقع برنامه بدین صورت کار می‌کند که شما یک متن را نوشته و سپس متن شما بصورت نوتیفیکیشن به شما نمایش داده می‌شود. این نوتیفیکیشن برروی نوتیفیکیشن بار شما می‌ماند تا زمانیکه خودتان آن را حذف کنید. Notin برای متن‌های بلند یا دیگر محتوایی که قرار است مدت زمان زیادی از آن‌ها نگهداری کنید نیست، بلکه به شکل کوتاه و خلاصه برخی فعالیت‌ها یا کارها را می‌تواند به شما یادآوری کند. شما می‌توانید این اپلیکیشن کاربردی را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Reverse Dictionary

 

اگر به دنبال یک اپلیکیشن مناسب هستید نیز می‌توانید Reverse Dictionary را دریافت کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد معنای کلمات را مشاهده کنید، نحوه تلفظ آنان را بررسی کنید و توضیحات مروبط به هر یک را مطالعه کنید. این برنامه بیشتر به درد افرادی می‌خورد که در حال یادگیری زبان هستند. شما حتی می‌توانید از برنامه برای حل پازل‌ها یا جدول لغات مختلف استفاده کنید. محیط کاربری Reverse Dictionary بسیار ساده است و به سادگی می‌توانید کار با آن را یاد بگیرید. Reverse Dictionary بصورت کاملا رایگان و بدون داشتن پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Split-Screen Creator

 

Split-Screen Creator یک ابزار مخصوص برای فرایند مولتی تسکینگ یا استفاده همزمان از چند اپلیکیشن است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد دو اپلیکیشن دلخواهتان را درکنار یکدیگر گذاشته و سپس با استفاده از یک میان‌بر ساده از هر دو آن‌ها استفاده کنید. این میان‌بر سپس باعث می‌شود دو اپلیکیشن در فضای Multi Window اندروید باز شوند. این اپلیکیشن دقیقا مشابه قابلیت گلکسی نوت 8 است که اخیرا معرفی شد. برنامه همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از پک‌های ظاهری آیکون‌هاست. به علت اینکه برنامه تازه منتشر شده است ممکن است باگ‌های مختلفی در آن مشاهده کنید. شما می‌توانید Split-Screen Creator را بصورت رایگان یا با پرداخت 0٫99 دلار جهت دریافت نسخه پرو از فروشگاه پلی استور دریافت کنید. لازم به ذکر است برای استفاده از این برنامه نیاز به اندروید 7 یا بالاتر دارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر