ماهان شبکه ایرانیان

انتشار جزئیات جدید از لند روور دیفندر ۲۰۱۸!

بالاخره تولید مدل پر سابقه دیفندر شرکت لند روور سال گذشته متوقف شد اما شرکت لند روور پیش از این مشغول کار بر روی یک جایگزین امروزی شده برای این آف رود سر سخت می‌باشد

انتشار جزئیات جدید از لند روور دیفندر 2018!

بالاخره تولید مدل پر سابقه دیفندر شرکت لند روور سال گذشته متوقف شد اما شرکت لند روور پیش از این مشغول کار بر روی یک جایگزین امروزی شده برای این آف رود سر سخت می‌باشد. دیفندر تماماً جدید که تا سال 2018 به بازار عرضه می‌شود بر پایه معماری آلومنیمی مشابه دیسکاوری، رینج روور و رینج روور اسپورت این کمپانی ساخته خواهد شد. با توجه به موفقیت چشمگیر مدل اصلی انتظارات از دیفندر جدید بسیار بالا خواهد بود، اما این مدیر طراحی لند روور یعنی گِری مک گورن است که وظیفه برآورده کردن یا حتی افراط در این انتظارات را دارد.

 

 

او در صحبتی با اتوموتیو نیوز، وجه تمایزی میان سه خانواده اصلی کمپانی لند روور یعنی رینج روور، دیسکاوری و دیفندر قائل شد. در حالیکه شاهد چندین مدل مختلف از تلاش رینج روور برای ورود به بخش SUVهای لوکس بودیم، شرکت لند روور برای ساخت دیفندر بر سه ویژگی طراحی کلیدی رهبری طراحی، دوام و تمامیت مهندسی تمرکز دارد. طرح اولیه نیمرخ دیفندر جدید نیز منتشر شده که در آن سقف مسطح و قسمت جلوی مربعی شکل، مشابه مدل اصلی افسانه‌ای به چشم می‌خورد. با این حال نمی‌توان انتظار داشت که مدل جدید دیفندر الهام گرفته از مدل اصلی این خودرو باشد. چرا که مک گوِرن تاکید دارد که او یک فرد مدرن گراست که نه به عقب بلکه به جلو می‌نگرد.

 

 

این خودرو برای داشتن ظاهر مدرن‌تر نسبت به مدل زاویه‌ دار اصلی از گلگیر‌ّهای جعبه شکل و لبه‌ها و منحنی‌های خاص بهره می‌برد. چراغ‌های پشتی دیفندر جدید نیز مدرن‌ بوده در حالیکه به احتمال زیاد چراغ‌های جلو همانند مدل اصلی، گرد شکل و به همراه نور پردازی ال ای دی به روز رسانی شده عرضه خواهند شد. از آن جا که پیداست ظاهراً لند روور دیفندر به ادامه حیات خود با همین نام ادامه می‌دهد و یک خودرو آف رود واقعی جوان پسند با ظاهر به روز رسانی شده برای دوران جدید خواهد بود. به گفته مک گوِرن مدل جدید دیفندر نیز همانند رینج روور دارای چندین مدل مختلف جدید شامل یک خودرو تبدیل پذیر دو در سبک وانگلر و ورژن‌های پنج سر نشین و هفت سرنشینه خواهد بود.

 

 

همچنین می‌دانیم که این خودرو طراحی بدنه سوار بر اسکلت قدیمی را رها کرده و بر اساس یک ساختار تک بدنه ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود از مدل جدید دیفندر در اواخر سال آینده یا در اوایل 2019 رونمایی شود. همچنین خوش بختانه این خودرو بالاخره برای اولین بار بعد از 20 سال در بازار آمریکا نیز به فروش خواهد رسید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان