مدیرعامل سیاه جامگان در گفتگو با مهر:

مسئولان به وعده هایی که داده بودند عمل نکردند

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد با گلایه از مسئولان این استان گفت: مسئولان به راحتی از کنار قول هایی که دادند گذشتند.

مسئولان به وعده هایی که داده بودند عمل نکردند

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اوضاع نه چندان خوب باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: به هر حال شرایط را سعی می کنیم به هر نحوی که شده پیش ببریم تا تیم به مشکل نخورد.

وی افزود: متاسفانه مسئولان قول های زیادی بابت حمایت از تیم ما داده بودند که در این شرایط که ما نیاز به حمایت داریم خیلی راحت و نرم از کنار قول هایی که داده بودند گذشتند.

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد خاطرنشان کرد: ما خودمان در حد توان مقداری بودجه تهیه کردیم تا به تیم تزریق کنیم اما واقعا دچار مشکل هستیم. کل دریافتی ما از فدراسیون فوتبال 500 میلیون تومان بود. سال گذشته آنها 100 میلیارد قرارداد بستند و 23 میلیارد آن تنها وصول شده است کسی نمی داند 77 میلیارد دیگر چه شده است؟ در حال حاضر و پس از گذشت 20 بازی دریافتی ما 500 میلیون بودجه ای در حالی است که اگر تبلیغات محیطی را به خودمان می دادند حداقل در هر بازی حدود 200 میلیون تومان تبلیغات محیطی درآمدزایی می کردیم که در طول فصل مبلغ خوبی بود اما فدراسیون اگر نمی تواند وصول کند این تبلیغات را به خودمان بدهد. تازه منت هم سر ما می گذارند که به باشگاهها دریافتی داشتیم.

عباسی تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا شرایط را در حد توانمان برای تیم مهیا کنیم چرا که سیاه جامگان باید در لیگ بماند و مردم این تیم را دوست دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر