معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید ؛ آبان ۹۶

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند

معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید ؛ آبان 96

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند. با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Adventures Of Baki

Adventures Of Baki یک بازی جدید در سبک پلتفورمر است که برخی از مکانیزم‌های عناوین شوتر را نیز در خود جای داده است. جلوه‌های بصری و بصورت کلی گرافیک Adventures Of Baki از سطح بسیار بالایی برخوردار است و بنا بر سلیقه‌تان می‌توانید از میان روش‌های کنترل مختلف موجود در آن یکی را انتخاب کنید. همچنین از دیگر خصوصیات Adventures Of Baki می‌توان به پشتیبانی از ده زبان زنده جهان، خط داستانی به همراه مراحل فرعی متنوع و قابلیت ذخیره برروی فضای اینترنتی اشاره کرد. یادگیری مکانیزم‌های بازی به اندازه‌ای ساده است که بتوانید سریعا آن‌ها را یاد بگیرید. داستان بازی نیز بسیار ساده است و بدین گونه مطرح می‌شود که شخصیت اصلی بازی غذاهایش را گم می‌کند و به دنبال پیدا کردن و جبران غذاهای گم شده راهی یک ماجراجویی کوچک می‌شود. شما می‌توانید Adventures Of Baki را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Animal Crossing: Pocket Camp

Animal Crossing: Pocket Camp جزو بازی‌های بزرگ نینتندو محسوب می‌شود که راهی تلفن‌های هوشمند شده است. وقتی می‌گوییم بزرگ، به این خاطر است که تنها چند هفته پس از انتشار بازی میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان آن را برروی پلتفورم اندروید دریافت کرده‌اند و مشغول بازی هستند. وظیفه شما در بازی این است که یک کمپ برای زندگی بسازید و اینجاست که حیوانات مختلفی از راه می‌رسند و می‌توانید آنان را نگه دارید و در مکان‌های مختلفی که در بازی وجود دارد به گشت و گذار بپردازید. بازخورد کاربران به بازی بسیار مثبت بوده است و چیزی جز این نیز انتظار نمی‌رفت، چرا که Animal Crossing: Pocket Camp پیش از عرضه برروی تلفن‌های هوشمند برای کنسول 3DS عرضه شده بود و توانسته بود به موفقیت‌های متعددی دست پیدا کند. شما می‌توانید Animal Crossing: Pocket Camp را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Farmer Sim 2018

سری بازی‌های Farming Simulator سال‌هاست که به بازار عرضه می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی را برای خود دست و پا کرده‌اند. امسال نیز شاهد عرضه جدیدترین نسخه از این بازی با نام Farming Simulator 18 هستیم که شباهت‌های زیادی به عنوان قبلی خود دارد. از خصوصیاتی که در این بازی ارتقاء داده شده‌اند یا بهبود پیدا کرده‌اند می‌توان به بهتر شدن جلوه‌های بصری بازی، اضافه شدن فعالیت‌های جدید و کنترل نسبتا بهتر اشاره کرد. در Farming Simulator 18 می‌توانید یک مزرعه را از پایه احداث کرده و آن را مدیریت کنید و ارتقاء دهید. شما می‌توانید انواع و اقسام محصولات کشاورزی را کاشته و پرورش دهید، برای این کار از وسایل و دستگاه‌های متنوع کشاورزی استفاده کنید و کار و بار خود را گسترده‌تر کنید. بازی دارای چند باگ جزئی است که به وسیله انتشار بروز رسانی‌های بیشتر از بین خواهند رفت. شما می‌توانید Farming Simulator 18 را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Final Fantasy Dimensions II

Final Fantasy Dimensions II یک بازی خاص است، چرا که سبکی مانند بازی‌های فریمیوم اما برپایه المان‌های نقش آفرینی دارد. کمپانی Square Enix تمام قابلیت‌های پرداخت درون برنامه‌ای را از بازی حذف کرده است که این خود یک قدم مثبت محسوب می‌شود، اما از طرفی دیگر این اقدام موجب شده تا قیمت بازی بسیار بالاتر رود. جلوه‌های بصری و استایل گرافیکی بازی بصورت رترو است و خط داستانی بازی بسیار طولانیست که به همراه موسیقی متنی زیبا فضایی دلنشنین را برای طرفداران این سبک به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید Final Fantasy Dimensions II را با قیمت 14٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Love You to Bits

Love You to Bits یک بازی مستقل با سبک پازل جدید است که به همراه المان‌هایی از عناوین ماجراجویی و تخیلی تبدیل به یکی از برترین بازی‌های تازه عرضه شده برای اندروید شده است. گرافیک بازی ساده و رنگارنگ است که بسیار چشم نواز محسوب می‌شود. گیم‌پلی بازی شامل حل کردن پازل‌های مختلف، پیدا کردن اجسام مخفی شده در مکان‌های مختلف بازی و پیشروی در خط داستانی بازی می‌شود. بنظر می‌رسد بازی با تلفن‌های هوشمندی که صفحه نمایش 18:9 داشته باشند مشکل دارد که امیدواریم در بروز رسانی‌های آینده برطرف شود. شما می‌توانید Love You to Bits را با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Mighty Battles

استودیو Hothead Games جدیدترین عنوان خود را با نام Mighty Battles در سبک استراتژی – شوتر منتشر کرده است. بازی نسبتا ساده است، شما یک ارتش می‌سازید و سپس به وسیله آن به دشمنانتان حمله می‌کنید. این روند به همین شکل ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که تمام نیروهای یک ارتش کشته شوند و دیگر چیزی باقی نماند. بازی دارای 40 نوع مختلف نیروهای جنگی است که قابلیت‌های مخصوص خود را دارند. همچنین بخش چند نفره آنلاین، گروه‌های درون بازی و رویدادهای مخصوص در بازی موجب می‌شوند تا فضای آن و تعاملات با دیگر کاربران افزایش پیدا کند. شما می‌توانید Mighty Battles را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای تقریبا غیرمنصفانه! از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Monument Valley 2

Monument Valley 2 در بسیاری از جشنواره‌ها و بوسیله بسیاری از وبسایت‌ها و مراجع معتبر به عنوان برترین بازی تلفن‌های هوشمند در سال 2017 انتخاب شد، پس توضیح بیشتری درخصوص میزان خوب بودن بازی نمی‌توان داد! شباهت‌های بسیار زیادی میان نسخه دوم با اول بازی وجود دارد و نحوه پیشروی در بازی و سبک پازل‌های آن به همان زیبایی و دقت پیشین طراحی شده‌اند. اما این بار یک شخصیت دوم نیز حضور دارد که حرکت کردن شما را در طی مراحل بازی متفاوت از قبل می‌کند. Monument Valley 2 یک بازی نسبتا کوتاه است که تمرکز اصلی خود را برروی کیفیت بازی قرار داده تا طولانی‌تر کردن محتوای آن و در این زمینه نیز به موفقیت فراوانی دست پیدا کرده است. شما می‌توانید Monument Valley 2 را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


South Park: Phone Destroyer

سریال South Park شهرت جهانی دارد و اخیرا سری بازی‌های مرتبط با آن نیز توانسته‌اند به شهرت برنامه تلویزیونی خود دست پیدا کنند و به موفقیت برسند. South Park: Phone Destroyer نام جدیدترین قسمت از این سری بازی‌هاست که برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده است. مکانیزم‌های این قسمت کمی تفاوت است، بازیکنان به جمع آوری شخصیت‌های مختلف می‌پردازند و برخی المان‌های عناوین استراتژی، PvP و یک خط داستانی تک نفره به همراه چند قابلیت شخصی سازه ساده نیز در بازی وجود دارد. اگر از طرفداران این سریال هستید قطعا South Park: Phone Destroyer می‌تواند شما را راضی کند. می‌توانید South Park: Phone Destroyer را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Undervault

Undervault یک بازی ماجراجویانه در اعماق غارهای مختلف و با سبک Hack and Slash است. بازی دارای مراحل روزانه است که موجب می‌شود برای تکمیل آن‌ا و دریافت جایزه مربوط به آن هرروز به بازی سر بزنید. استایل گیم‌پلی بازی مبارزه نوبتی است و برخی فعالیت‌ها مانند کندن زمین و مکان‌های مختلف برای دست یابی به آیتم‌های مورد نظر جزو آن محسوب می‌شود. مکانیزم پیشرفت و ارتقاء شخصیت بازی برگرفته از عناوین نقش آفرینی است و بازی بصورت کلی سخت و زمان‌بر است و به همین علت به وفور طی پیشروی در آن کشته خواهید شد. طراحی و گرافیک بازی نیز در میان عناوین رترو جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که بیش از در این سبک غرق شده است! تجربه Undervault را به هر کاربری نمی‌توان پیشنهاد داد چرا که حتی کاربران حرفه‌ای ممکن است در تجربه آن دچار مشکل شوند. درهرصورت می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 2٫99 دلاری ار فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


 Words With Friends 2

Words With Friends 2 سومین قسمت از این سری بازی‌های محبوب است. همچون قسمت‌های پیشین Words With Friends 2 نیز دارای گیم‌پلی مشابهی است اما برخی حالت‌های جدید برای بازی کردن، مسابقات متنوع و… . همچنین Words With Friends 2 دارای 50000 لغت جدید نسبت به نسخه قبلی خود است. شما می‌توانید این بازی را به همراه دوستان خود و در مراسم و جشن‌ها تجربه کنید و لذت ببرید. Words With Friends 2 بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای ار فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر