ماهان شبکه ایرانیان

انتشار تصاویر جدید و مشخصات سخت افزاری موتو G۵ یک روز پیش از رونمایی

لنوو و موتورولا فردا با موبایل جدیدی به کنگره جهانی موبایل شهر بارسلون خواهند آمد؛ حدود یک سال پیش در رویدادی مشابه تلفن هوشمند موتو G۴ رسماً معرفی شد و حالا نوبت به نسل جدید رسیده است.

انتشار تصاویر جدید و مشخصات سخت افزاری موتو G5 یک روز پیش از رونمایی

لنوو و موتورولا فردا با موبایل جدیدی به کنگره جهانی موبایل شهر بارسلون خواهند آمد؛ حدود یک سال پیش در رویدادی مشابه تلفن هوشمند موتو G4 رسماً معرفی شد و حالا نوبت به نسل جدید رسیده است.

تاکنون تقریباً با مشخصات سخت افزاری و شمایل ظاهری موبایل مورد انتظار موتو G5 آشنا شده ایم؛ اما حالا افشای تصاویر جدید و همینطور بنچمارک GFXBench تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار قرار داده است.

بر این اساس نسخه 5.0 اینچی این میان رده از چیپست اسنپدراگون 430 با هشت هسته و فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 برخوردار خواهد بود.

این موبایل مجهز به دوربین های 12 و 5 مگاپیکسلی، در دو نسخه 2 یا 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی و بهره مند از سیستم عامل اندروید نوقا به بازار عرضه می شود.

گفته می شود نسخه پلاس و 5.5 اینچی موتو G5 نیز چیپست اسنپدراگون 625 و فرکانس پردازشی 2 گیگاهرتز و چی پی یو آدرنو 506 را ارائه کرده و از گواهی ضدآب و ضد گردوغبار IP67 بهره می برد.

ناگفته نماند که رویداد اختصاصی لنوو و موتورولا در کنگره جهانی موبایل 2017 فردا راس ساعت 19 به وقت تهران برگزار می شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان