ماهان شبکه ایرانیان

بیست وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی آغاز به کار کرد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

بیست وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 22 آذر با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه که با هدف ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و تکنولوژی در حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی برپا شده است، بیش از 650 شرکت کننده داخلی و خارجی از ایران و 12 کشور خارجی حضور دارند.

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی 450 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی، از کشورهای ایتالیا،  سوئد، انگلیس، سوئیس، اسپانیا، آلمان، چین، ترکیه، کره جنوبی، هند،  اتریش و ژاپن حضور و مشارکت دارند و در کنار شرکت‌های ایرانی تولیدات خود را ارائه کرده‌اند.

شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در این نمایشگاه جدیدترین دستگاه‌های چاپ، دستگاه‌های بسته‌بندی، دستگاه‌ها و تجهیزات کدگذاری، دستگاه‌های پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی را به نمایش می‌گذارند. این شرکت‌ها همچنین روش‌های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش گذاشتند.   

در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ، یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار می‌شود.

قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی چاپ، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف از آن بازدید کنند.

30 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ،  40 درصد در اختیار ماشین‌آلات بسته‌بندی و 35 درصد نیز در اختیار دیگر بخش‌های مرتبط قرار گرفته است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از امروز تا 25 آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان