نگاهی به کارهای طراحان لباس عروس در سراسر دنیا نشان می‌‌دهد، پوشیدن لباس عروس کوتاه هم در بین مردم سایر کشورها مرسوم است؛ انتخابی که عروس خانم‌های ایرانی چندان نمی پسندند اما در مقابل می‌توانند از این مدل لباس عروس‌های کوتاه برای لباس نامزدی یا مراسم عقد خود استفاده کنند.

لباس عروس کوتاه فانتزی

انتخاب لباس کوتاه برای مراسم نامزدی یا عروسی باعث می‌شود، لباس متفاوتی نسبت به لباس عروسی تن کنید.

اندازه قد لباس می‌تواند تا روی زانو،زیر زانو،بالای قوزک یا حدفاصل زانو و قوزک باشد.
مدل لباس عروس کوتاه بلندی که در عکس بالا می‌بینید، برای عروس‌های قد کوتاه مناسب است و باعث می‌شود اندامشان کشیده به نظر بیاید.

انواع دامن برای لباس عروس کوتاه

1:دامن پفی(پرنسسی)

این مدل برای تمام خانم‌ها به خصوص عروس خانم‌هایی که باسن یا ران بزرگ دارند بسیار گزینه مناسبی است زیرا چاقی موضعی این ناحیه می‌پوشاند. این مدل برای خوش فرم بودن، باید ژپون یا فنر داشته باشد.

لباس عروس پرنسسی کوتاه

لباس عروس پرنسسی کوتاه

لباس عروس کوتاه

لباس عروس پرنسسی کوتاه

2:دامن ساده

اگر مهمانی ساده برگزار می‌کنید یا به هر دلیل نمی‌خواهید لباس پرزرق و برق بپوشید، می‌توانید به راحتی سراغ این مدل شیک و در عین حال ساده بروید. بهتر است روی کمر یا بالا تنه‌تان با گل،سنگ،مروارید یا کمربند و... تزئین شود تا با لباس‌های عادی متفاوت باشد.

لباس عروس کوتاه

3:دامن فانتزی

اگر نمی‌خواهید لباستان خیلی ساده باشد می‌توانید یک دامن فانتزی انتخاب کنید.
دامن در این مدل می‌تواند جلو‌کوتاه و پشت بلند باشد یا با گل و وسایل تزئینی دیگر تزئین شده باشد. همچنین دامن می‌تواند مدل‌دار باشد.

لباس عروس کوتاه با دامن فانتزی

لباس عروس کوتاه با دامن فانتزی

لباس عروس کوتاه با دامن فانتزی

توجه:

به دلیل این که در این مدل کفش‌های شما در معرض دید قرار دارند ،توجه به کفش مناسب بسیار اهمیت دارد.بنابراین هنگام انتخاب به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید.

کفش عروس

کفش عروس

کفش عروس

کفش عروس