از این به بعد، رنگی باشید

از پوشیدن لباس‌های تیره و مشکی خسته شده‌اید و احساس افسردگی و دلمردگی می‌کنید؟ فکر می‌کنید لازم است کمی رنگ به زندگی خود بدهید و حالتان را خوب کنید؟ چه کسی دوست ندارد؟!

از این به بعد، رنگی باشید

از پوشیدن لباس‌های تیره و مشکی خسته شده‌اید و احساس افسردگی و دلمردگی می‌کنید؟ فکر می‌کنید لازم است کمی رنگ به زندگی خود بدهید و حالتان را خوب کنید؟ چه کسی دوست ندارد؟!

رنگی بودن برای نوجوان‌های امروز که تقریباً هیچ دغدغه‌ای در زندگی خود ندارند خیلی ساده است. جوان‌های امروزی نسبت به ما جوان‌های دیروزی رنگی‌تر و شادترند. اما اگر بیشتر روزها لباس‌های تیره بر تن دارید، شاید بهتر است کمی پوشیدن لباس‌های مشکی و قهوه‌ای و سورمه‌ای را کنار بگذارید.

اگر نمی‌دانید چطور شروع کنید و از این بعد بعد رنگی باشید، فوت و فن شما را راهنمایی می‌کند تا به کمد لباس‌های خود رنگ و لعاب زندگی ببخشید.

مرحله اول: شخصیت خود را تغییر دهید.

زیاد بخندید و لبخند بزنید. با آدم‌های دور و اطرافتان حرف بزنید و سعی کنید از مباحثه و جدل، بدزبانی یا حتی آنهایی که شما را ناراحت می‌کنند دوری کنید. با دوستان خود خوش باشید و تا جایی که می‌توانید فرد خوش‌مشرب و شاد در گروه دوستانه خود باشید. اگر همین حالا هم شخصیت و روحیه شاد و سرزنده‌ای دارید، دیگر لازم نیست نگران انجام این مرحله باشید. تبریک می‌گوییم شما یک قدم جلو هستید!

مرحله دوم: لباس‌های رنگی بخرید.

colors

مرحله سوم: تصمیم بگیرید که می‌خواهید چقدر رنگی باشید.

شاید نمی‌خواهید خیلی رنگارنگ شوید و دلتان می‌خواهد فقط کمی رنگ به سبک زندگی خود در جهت مدرن و به روز شدن بدهید. شاید هم دلتان بخواهد همه جا را با رنگ شاد جلوه دهید و کمدتان را از لباس‌های رنگارنگ پر کنید. یا ممکن است تصمیم داشته باشید اعتدال را رعایت کنید و یک حالت بینابین را برگزینید. خب، حالا چند تا ایده برای شما داریم:

  • اگر می‌خواهید کمی رنگی شوید: روسری‌های رنگی سر کنید، النگو یا دستبند، گردنبند، کلاه، کفش، کیف دستی، عینک، کمربند، لواز م آرایش و لاک ناخن بهترین ایده‌ها برای رنگی شدن هستند.
  • اگر می‌خواهید حالتی بینابین داشته باشید: تی‌شرت، کلاه و کفش گزینه‌های معمول هستند. می‌توانید با پوشیدن شلوار جین و بلوز آستین بلند مشکی و قهوه‌ای زیر تی‌شرت خود جانب اعتدال را رعایت کنید.
  • اگر می‌خواهید از سر تا پا رنگی شوید: دقیقاً با انجام این ترفندها رنگ را به زندگی خود خواهید پاشید؛ بلوز، شلوار، کمربند، کفش، کلاه، دستکش، عینک، آرایش، جوراب‌های ساق بلند یا کاپشن و ژاکت رنگی بپوشید. اصلاً دیوانه‌بازی در بیاورید و از رنگ‌های شاد لذت ببرید.

مرحله چهارم: کمی سبک زندگی خود را زنده و شاد کنید.

شاید برش زدن و پاره کردن تکه‌هایی از یک تی‌شرت و پوشیدن آن روی تی‌شرت دیگر ایده خوبی باشد. روسری‌های گره‌دار با رنگ روشن سر کنید.  جین‌های خود را رنگ‌ کنید. لاک ناخن یا خط چشم‌هایی که رنگ روشن دارند بزنید. به لباس‌های خود بدلیجات و آویزهای تزیینی متصل کنید. هر کاری که فکر می‌کنید با انجام آنها کمی متفاوت می‌شوید و حس بهتری دارید انجام دهید. نگران نباشید. فقط سعی کنید به شما خوش بگذرد!

مرحله پنجم: جسور، پر دل و جرئت و بی‌پروا داشته باشید.

اگر از پوشیدن رنگ‌های روشن و بدلیجات و تزیینات جورواجور خجالت می‌کشید، باید بگوییم درست نیست! سعی کنید مسیر خودتان را پیش بگیرید، لبخند به لبان خود هدیه دهید و چهره بشاشی داشته باشید.

مرحله ششم: گردش کنید و از تیپ جدید خود نهایت لذت را ببرید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان