ساکت: موضوع پزشکی نقش کلیدی و برجسته‌ای را در فوتبال دارد

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع روسای کمیته پزشکی استانها گفت: ارتقا دانش تخصصی بازیکنان، مربیان، داوران و مدیران یکی از ارکان مسائل پزشکی است.

ساکت: موضوع پزشکی نقش کلیدی و برجسته‌ای را در فوتبال دارد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت جمع روسای کمیته پزشکی استان ها گفت: اولین هم اندیشی و همفکری پزشکی در فوتبال بخصوص با رویکرد تمرکززدایی را فراهم کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: ارتباط مستمر کمیته های فدراسیون با کمیته های همنام خود در هیات های فوتبال می تواند به توسعه و رشد آن کمک بسزایی کند. برهمین اساس اولین همایش سراسری روسای کمیته پزشکی استانها در دستور کار کمیته پزشکی قرار گرفت. چرا که موضوع پزشکی نقش کلیدی و برجسته ای را برای پیشگیری و درمان ایفا می کند. اما نکته مهمتر، پاکی در فوتبال است. که به پاکی جسم، روان و دوری از هر آلودگی مکمل ها نیز از موضوعات مهمی است که از شما عزیزان درخواست داریم عنایت ویژه ای به این موضوع داشته باشید.

دبیرکل فدراسیون افزود: ارتقا دانش تخصصی بازیکنان، مربیان، داوران و مدیران یکی از ارکان مسائل پزشکی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. معتقدیم که این ماموریت به دست شما عزیزان در هر بخشی می تواند به فدراسیون فوتبال در اندیشه های نو و دانش افزایی کمک کند، چرا که هیات های فوتبال نقش برجسته ای در این موضوع دارند.

ساکت درپایان درباره برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این سمینار هویت بخشی به کمیته پزشکی استانها که نگاه ویژه فدراسیون فوتبال است، بدون شک از طریق فن آوری و فضای مجازی آخرین اطلاعات، برداشت های علمی و دستور العمل ها به هیات ها ارسال خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر