به لیست میوه‌های زیر نگاه کنید و هرکدام را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید تا بازتاب شخصیتی خودتان را بر اساس آنچه میوه‌های مختلف در مورد شما می‌گویند، بخوانید.

پرتقال

سیب

موز

نارگیل

آناناس

انبه

طالبی

گیلاس

انگور

هلو

کیوی

گلابی

 

پرتقال: با اراده و صبور، سختکوش، خجالتی و آرام، دوستی‌ قابل اعتماد، محتاط و منطقی‌، راسخ و اهل عمل.

سیب: دارای شخصیتی خاص و غیر معمول، پر تحرک و پر انرژی، تاحدی نامنظم، رهبری بالفطره دارای عکس العمل‌های سریع، عشق سفر و خوش‌بین نسبت به زندگی‌.

موز: نحیف، مهربان، مودب، خونگرم و عاطفی، تا حدی بی‌ اعتماد به نفس و گاهی‌ ترسو، ساده و آسیب پذیر، عشق پیشه و انعطاف پذیر در  روابط احساسی‌.

نارگیل: متفکر، جدی و منطقی‌، بسیار حساس نسبت به خلوت خودش، سرسخت و تا حدی عصبی، سلطه جو و رئیس ماب، در رابطه عاطفی بسیار جدی و ثابت قدم.

آناناس: بسیار عجول در تصمیم گیری و عمل، ریسک پذیر و اهل تغییر، دارای قابلیت‌های مدیریتی بالا و متکی به نفس، صادق و محترم، بسیار خون گرم دارای دوستانی بسیار در عین حال کم رو و گوشه گیر نسبت به روابط احساسی‌.

طالبی: نترس و جسور، شوخ طبع و محبوب، بسیار خوش شانس، اهل عمل و موفق، اهل روابط اجتماعی و بسیار شوخ طبع و جذاب برای جنس مخالف.

انبه:ثابت قدم و مصر، تاثیر ناپذیر، افراط گرا، سلطه جوو و قدرتمند در این حال بسیار احساساتی در حضور معشوق، با قدرت عشق ورزی بسیار بالا.

گیلاس: دارای فراز و نشیب‌‌های شخصیتی بسیار، ولخرج، رویا پرداز و خیالباف، همسری وفادار در عین حال تودار، عاشق محیط خانواده.

انگور: بسیار مودب و در عین حال تحریک پذیر، عاشق زیبایی‌‌های طبیعی، خون گرم، اجتمایی‌ و محبوب، شاد و اهل لذت بردن از زندگی‌، بسیار از خود گذشته در روابط عاشقانه.

هلو: شخصیتی جذاب، دوستانه، رک و خوشبین، مهربان و بخشنده، مستقل و تا هادی جاه تالاب، بسیار احساساتی و صادق در عشق.

کیوی: متواضع، محافظ کار و حساس، عاقل و محتاط، جاه‌طلب و موفق در زمینه آمار و ارقام،ایراد گیر و نکته سنج، منطقی‌ در عشق و تودار در زمینه احساسات.

گلابی: حواسپرت و بازیگوش، عجول و بی‌صبر، اهل گفت و گوی و بحث، بی پروا و تحریک پذیر، زودجوش و در عین حال کم طاقت در روابط.