فصل سرد، بهترین زمان برای استفاده از عطرهای گرم، شیرین، ادویه‌ای و تند است. تناسب سرمای هوا و گرمای عطر بسیار دلپذیر و خوشایند است و خانم‌های خوش‌پوش و با سلیقه این نکته را در نظر دارند. در این مطلب 8 عطر پرفروش و محبوب زنانه که مناسب نیمه دوم سال است را به شما معرفی می‌کنیم.

1- Burberry My Burberry Festive

عطر زنانه بربری

عطر زنانه بربری، با شیشه هوس‌انگیز و زیبا، ترکیبی از عصاره‌ گل‌های شیرین مانند رز است که با شمه‌ای از شمعدانی، ترکیب شیرین و منحصر به فردی خلق کرده‌است. انتخاب این عطر برای خانم‌های جوان و پرشور نشاط بسیار مناسب است.

2- Yves Saint Laurent ‘Black Opium’ Perfume 

عطر زنانه ایوسن لورن

این عطر محبوب کمپانی ایوسن لورن، سرشار از عصاره گل‌های هوس‌انگیز، رایحه قهوه، وانیل و چوب سدر است و یک عطر گلی-ادویه‌ای به حساب می‌آید. اگر از ترکیب تلخ و شیرین لذت می‌برید در فهرست خرید خود این عطر را فراموش نکنید.

3- Tom Ford Tobacco Vanille Eau de Parfum 

عطر تام فورد

این عطر کمپانی تام‌فورد هم مانند بسیاری از عطرهایش، برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده و محدودیت استفاده ندارد. ترکیب شیرین این عطر را عصاره میوه‌های خشک و چوب شیرین تشکیل داده‌اند. عصاره وانیل و کاکائو موجب گرمی آن می‌شوند و در نهایت تنباکو این عطر را کمی تلخ و گس کرده‌است.

4- Guerlain Shalimar Perfume

عطر زنانه گرلن

عطر شلیمار کمپانی گرلن، رنگ و بوی کلاسیک دارد و یادآور عطرهای دهه 1925 میلادی است، بنابراین مناسب خانم‌های سن بالا است. ترکیب ترنج، زنبق، وانیل و عنبر ترکیبی شیرین و منحصر به فرد می‌سازد و روزهای سرد زمستان را مطبوع و دل‌انگیز.

5- Hermes ’24 Faubourg’ Perfume for Women

عطر زنانه هرمس

این عطر هرمس، سرشار از رایحه گل‌های سفید، عصاره گیاهان جنگلی، وانیل و عنبر است. این عطر بسیار کلاسیک و منحصر به فرد است و انتخاب مناسبی برای بانوان باسلیقه‌ است.

6- Maison Margiela Replica By The Fireplace

عطر زنانه شیرین

یکی از عطرهای پرطرفدار و پرفروش نیمه دوم امسال، عطر مایسون مارجیلا است که ترکیبی از چوب‌های گرم، دودی، معطر و شیرین است و تداعی‌کننده رایحه دلچسب سوختن چوب شومینه در یک شب سرد زمستانی است.

7- Flowerbomb by Viktor & Rolf

عطر زنانه فلاور بمب

یکی از عطرهایی که همچنان محبوب و پرطرفدار است، فلاور بمب است که ترکیبی از گل یاسمن، رز، ارکیده و نعناع هندی است و برای طرفداران عطر شیرین و گلی انتخاب مناسبی است.

8- Chanel Coco Noir Eau de Parfum Spray

عطر زنانه کوکو شنل

این عطر همچنان پرفروش و محبوب است؛ و در گروه عطرهای لوکس به حساب می‌آید. برای مهمانی شب و قرار رسمی در نیمه دوم سال کوکو نویر شنل انتخاب مناسبی است، رایحه گریپ فروت، ترنج، رز، یاسمن همراه با صندل و نعناع ترکیبات این عطر شیرین و گرم را تشکیل داده‌اند.