ماهان شبکه ایرانیان

بازگشت سراتو به قیمت ۱۰۴میلیون تومان؛ دستور تازه مدیرعامل سایپا

پنج شنبه هفته گذشته درحالی که صنایع و خبرگزاری های رسمی کشور در تعطیلات آخر هفته به سر می بردند، خبر افزایش ۱۴ میلیونی قیمت سراتو فول آپشن سایپا به شکل گسترده ای در برخی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما با توجه به غیر رسمی بودن خبر مربوطه، به نظر می رسید که این مورد هم می تواند مانند بسیاری اتفاقات دیگر در نهایت شایعه تلقی شده و تکذیب ش ...

بازگشت سراتو به قیمت 104میلیون تومان؛ دستور تازه مدیرعامل سایپا

پنج شنبه هفته گذشته درحالی که صنایع و خبرگزاری های رسمی کشور در تعطیلات آخر هفته به سر می بردند، خبر افزایش 14 میلیونی قیمت سراتو فول آپشن سایپا به شکل گسترده ای در برخی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما با توجه به غیر رسمی بودن خبر مربوطه، به نظر می رسید که این مورد هم می تواند مانند بسیاری اتفاقات دیگر در نهایت شایعه تلقی شده و تکذیب شود.

صبح شنبه همین اتفاق نیز افتاد و خبر فروش سراتو با قیمت قبلی (104.800 میلیون تومان) بر روی خروجی روابط عمومی سایپا قرار گرفت. ظاهرا به دستور مدیرعامل جدید سایپا، محسن جهرودی، استراتژی قیمت گذاری این شرکت برخلاف رویه قبلی که مبتنی بر افزایش قیمت ها براساس شرایط اقتصادی و تورم بود تغییر کرده و حالا قرار است تا افزایش هزینه های جاری شرکت تا حد ممکن از طریق افزایش بهره وری و مدیریت تولید جبران شود.

از این رو قیمت 118 میلیون تومانی سراتو سایپا آپشنال (فول آپشن) تکذیب می شود و شرایط فروش این خودرو با قیمت قبلی (104.8 میلیون تومان) ادامه خواهد داشت.

چند هفته قبل نیز درست در روز نخست نمایشگاه خودرو تهران در شرایطی که سایپا یک دستگاه کوییک را درون محفظه شیشه ای به نمایش گذاشته بود، خبر لغو پیش فروش این خودرو به دستور مدیرعامل جدید شرکت منتشر شد، براین اساس ظاهرا قرار است در قیمت گذاری 42 میلیونی کوییک نیز تجدید نظر صورت گیرد تا رضایت مشتریان از تازه ترین محصول تولید داخل سایپا افزایش یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان