این روزها که هوا بلاتکلیف است و روزهای نه چندان سرد و شب‌های خیلی سرد دارد و اختلاف دما بین صبح و شب زیاد است، پوشیدن لباس مناسب و رعایت نکات ریز اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مطلب نکات مهمی برای انتخاب لباس مناسب و آراستگی در این نیمه از سال را برای شما بیان می‌کنیم.

1-چند لایه لباس بپوشید

نکته اساسی و مهم در پوشیدن لباس برای نیمه دوم زمستان، پوشیدن چند لایه لباس است. پوشیدن یک بلوز تقریبا گرم، یک مانتو یا ژاکت و یک کاپشن به شما کمک می‌کند گرم بمانید و در صورتی که بیش از اندازه احساس گرما کردید می‌توانید کاپشن یا کت را از تن در بیاورید.

پالتو زنانه

2- بوت بلند نپوشید!

اگر قبل از بیرون آمدن وضعیت هوا را چک کردید و خبری از بارش نبود، نیم‌بوت یا کتانی بپوشید. با این روش می‌توانید از گرم شدن بیش از حد پاها پیشگیری کنید. البته پوشیدن جوراب را فراموش نکنید تا سرما نخورید.

پوشاک زمستانی

3- شال گردن را فراموش نکنید

با استفاده از شال گردن ازصورت و گردن خود در برابر سرما محافظت کنید و در صورتی که گرمتان شد شال را بردارید.

شال گردن زنانه

4- کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب مصرف کنید

با مصرف کرم مرطوب کننده خشکی هوا و تاثیر مخرب آن بر پوست را کاهش دهید و پوست خود را شاداب و با طراوت سازید. کرم ضد آفتاب در نیمه دوم سال هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از بروز لک و امراض پوستی پیشگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب

5- عطر شیرین و گرم بزنید

با استفاده از عطر شیرین و گرم می‌توانید از کسالت روزهای سرد و خشک کم کنید و همیشه شاداب باشید. مام و اسپری را از برنامه بهداشتی خود حذف نکنید تا همیشه خوشبو و آراسته باشید و این نکته را از خاطر نبرید استفاده از محصولات بهداشتی در نیمه دوم سال هم به اندازه نیمه اول سال اهمیت دارد.

عطر زنانه

6- دستکش به همراه داشته باشید

یادتان باشد حفاظت از دست‌ها در برابر سرما بسیار مهم است و علاوه بر این که موجب می‌شود گرما را حس کنید، از خشک و زبر شدن دست نیز جلوگیری می‌کند.

دستکش زنانه