ایکآ یک گروه چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در هلند قرار دارد. این شرکت به طراحی و فروش مبلمان آماده به مونتاژ، تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانه می‌پردازد. ایکآ حداقل از سال 2008 بزرگ‌ترین عرضه کننده مبلمان منزل بوده است. در این مطلب با این برند پرطرفدار بیشتر آشنا خواهید شد.

این برند در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و تا پایان سال 2016، 340 فروشگاه در 28 کشور در سراسر جهان را پایه‌گذاری کرده است. کامپراد در مجله فوربز نوامبر 2015 جزو لیست 10 نفره ثروتمندترین انسان‌های دنیا معرفی شده است.

این برند به خاطر طرح‌های مدرن و متنوع خود و همچنین داشتن رویکرد دوستار محیط زیست، معروف و محبوب است. چشم‌انداز این شرکت «فراهم کردن یک زندگی بهتر برای بیشتر مردم» است. ایده کسب و کار آن «عرضه کردن محدوده گسترده‌ای از بهترین و عملکردی‌ترین مبلمان منزل با قیمتی پایین که بیشتر مردم توانایی خرید آنها را داشته باشند» است.

کارمندان این شرکت بسیار تلاش می‌کنند که کیفیت مناسب را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کنند. آنها این کار را با ایجاد ارتباط بلندمدت با عرضه‌کننده‌گان مواد اولیه، سرمایه‌گذاری در تولیدات اتوماتیک و با حجم زیاد انجام می‌دهند. این شرکت بیشتر درآمد خود را در فروشگاه‌های موجود و جدید و همچنین تولید محصولاتی با راه‌حل‌های پایدار و قیمت پایین‌تر سرمایه‌گذاری می‌کند.  

 ایکآ مبلمان منزل را برای همه فضاهای خانه طراحی می‌کند. در ادامه می‌توانید چند نمونه از طراحی‌های این شرکت را برای اتاق‌های مختلف خانه ببینید:

اتاق نشیمن

ایکآ

ایکآ

ایکآ

اتاق غذا خوری

ایکآ

ایکآ

ایکآ

دکوراسیون اتاق خواب

ایکآ

ایکآ

ایکآ

دکوراسیون حمام  

ایکآ

ایکآ

ایکآ

اتاق کودک

ایکآ

ایکآ

ایکآ

دکوراسیون آشپزخانه

ایکآ

ایکآ

ایکآ