مراتب و آراسته بودن، تنها مختص زنان نیست و مردان هم می‌بایست به ظاهر خود رسیدگی کنند و حتا موارد بسیاری را برای داشتن زیبایی‌ رعایت کنند. در این مطلب به توصیه‌هایی‌ در این راستا می‌پردازیم.

 

از دستان خود مراقبت کنید

بیساری از مردان نسبت به داستان خود بی‌ توجه ‌اند و گاهی‌ دچار خشکی پوست روی دست یا کناره‌های ناخن می‌شوند. همچنین با دقت نکردن به ناخن‌های خود، می‌توانند منظره‌ای بد و بدون نظافت ایجاد کنند.

 

به اصلاح ریش و صورت خود اهمیت بدهید

تنها اصلاح کردن صورت کافی‌ نیست، و مردان باید نسبت به موهای زاید زیر صورت و پشت گردن خود بسیار حساس باشند و به درستی‌ و بسیار تمیز آنها را اصلاح کنند.

 

بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است

تا می‌توانید با انتخاب خمیر دندان‌های مناسب دندان‌هایتان را سفید نگاه دارید و با مراجعه منظم به دندان پزشک، جلوی خرابی دندان و بوی بد دهان را بگیرید.

 

پوستتان را مرطوب کنید

هیچ کس لمس پوستی‌ زبر یا خشک را دوست ندارد. هرچقدر هم از کرم‌های چرب بیزار باشید، مرطوب کننده‌ای مناسب برای خود انتخاب کنید. در صورت لزوم، برای از بین بردن پوسته‌های مورد، با یک شوینده مخصوص، پوست صورت را نیز پاک کنید.

 

مدل موی مناسب تیپ خود را انتخاب کنید

بسیاری از مردان کورکورانه مد را دنبال می‌کنند و نسبت به تغییر آن مدل موی خود را نیز تغییر می‌دهند. بهتر است مدل موی مناسب فرم صورت و سر خود را پیدا کنید چراکه یکی‌ از مهم ترین اجزای زیبایی‌ شما موهایتان است.

 

از شوره مو جلوگیری کنید

یکی‌ از بد منظره‌ترین‌های مردان، شوره سر است که روی شانه‌‌هایشان ریخته باشد! حتما شامپوی درست و مناسب را برای تیپ موهایتان انتخاب کنید.

 

تقیه سالم و برنامه ورزشی مناسبی داشته باشید

سلامتی‌ و داشتن ظاهری متناسب، کلید جذابیت هر انسانی‌ است. درست و سالم تغذیه کنید و حتما در طول هفته ساعتی را به فعالیت‌های جسمانی‌ اختصاص دهید.