هیچکس مادرزادی شیک یا خوش استیل به دنیا نمی‌آید. تمام کسانی‌ که می‌خواهند سبک منحصر به فرد و جذّابی در پوشش و ظاهر خود داشته باشند، باید الگو‌های مناسب را دنبال کنند. در این مطلب به توصیه‌های برای داشتن تیپ بهتر و سب پوششی خاص تر خواهیم پرداخت. 

 

زیور آلات و تعلقات لباس‌ها بسیار مهم هستند. در انتخاب ساده‌ترین لباس‌ها و پوشش ها، کافیست کفش یا کیف خود را خاص انتخاب کنید و اگر اهل بدلیجات هستید، دستان خود را متناسب با لباستان پر کنید. به خصوص در مانتو و لباس‌های تک رنگ تیره، بهتر است کفش یا کیف خود را رنگی‌ شاد و متفاوت انتخاب کنید.

 

به هیچوجه کورکورانه از مد پیروی نکنید، و بدانید هر آنچه که مناسب اندام شما، رنگ پوست شما و فرم صورتتان باشد، خاص و جذاب خواهد بود. 

 

در مورد باز بودن لباس‌ها بسیار دقت کنید. ظرافت، شیکی و خوش استیل بودن، هیچ ارتباطی‌ با نمایان بودن بیشتر پوست ندارد. چه در بین ستاره‌های ایرانی و چه افراد سرشناس غربی همچون پرنسس بریتانیا، کیت میدلتون، که نماد سبک برتر هستند، هیچ یک از لباس‌های باز یا کوتاه استفاده نمی‌کنند.

 

در حین خرید مغز خود را به روز نگاه دارید. نه در یک رنگ نه به یک سبک گیر نکنید. همیشه مدل‌های قدیمی‌ یا به اصطلاح د مده، به معنای کلاسیک نیستند! بلکه از رده خارج محسوب می‌شوند. پس مدل‌ها و دوخت‌های جدید را دنبال کنید و بین آنها مدل‌های متناسب با اندام خود را انتخاب کنید. 

 

از رنگ‌ها نترسید! بلکه بیشتر به سراغ آنها بروید. بیشتر ما به دلیل باور‌های غلطی چون "سیاه لاغر نشون میده" همیشه رنگ‌های تیره را قالب کمد‌های خود کرده ایم. خوش استیل بودن، به معنی پوشیدن رنگ‌های شاد و قابلیت ترکیب درست آنها با یکدیگر است.

 

و در نهایت:

اگر در خرید سخت پسند هستید  یا هیچ وقت دقیقا آن چیزی را که به دنبالش هستید نمی‌یابید، لباس‌هایتان را بدوزید و سبک خودتان را بیافرینید.