معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماه گذشته اندروید ؛ آبان ۹۶

زمان می‌گذرد و هر روز شاهد انتشار اپلیکیشن‌های مختلفی برای سیستم عامل اندروید از طریق پلی ‌استور یا دیگر فروشگا‌ه‌های مجازی موجود هستیم که هریک طبق نیازهای بخشی از کاربران و درواقع برای رفع این نیازها عرضه می‌شوند

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماه گذشته اندروید ؛ آبان 96

زمان می‌گذرد و هر روز شاهد انتشار اپلیکیشن‌های مختلفی برای سیستم عامل اندروید از طریق پلی ‌استور یا دیگر فروشگا‌ه‌های مجازی موجود هستیم که هریک طبق نیازهای بخشی از کاربران و درواقع برای رفع این نیازها عرضه می‌شوند. با توجه به بالا بودن حجم اپلیکیشن‌های عرضه شده و از طرفی کیفیت نامشخص آن‌ها، تصمیم گرفتیم تا برترین اپلیکیشن‌های منتشر شده در فروشگاه پلی استور طی ماه گذشته را به شما معرفی کنیم، برای آگاهی از عناوین موجود در این لیست کافیست تا انتها همراه ما باشید!

Another Widget

اپلیکیشن‌های متنوعی وجود دارند که به شما برای انتخاب و بکار گیری یک ویجت جدید برروی صفحه اصلیتان کمک می‌کنند و از این طریق به شما اجازه می‌دهند فضای صفحه اصلی تلفن هوشمندتان را مطابق سلیقه و کاربردهای مد نظرتان طراحی کنید. Another Widget یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که در دسته‌ بندی‌های مختلف مانند آب و هوا، اخبار و رویدادهای زنده، یادآورها و… ویجت‌های متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد. طراحی اپلیکیشن ساده اما تاثیر گذار است و به خوبی می‌تواند کاربران را برای رسیدن به هدف مورد نظرشان راهنمایی کند. اصلا ویجت‌ها باید با اکثر تم‌ها سازگاری و هم خوانی داشته باشند چرا که طراحی و رنگ بندی آنان متفاوت و پیچیده نیست. درکل می‌توان Another Widget را اپلیکیشن ساده‌ با امکانات ساده‌ای برای کاربرانی دانست که انتظارات زیادی از یک اپلیکیشن اضافه سازی ویجت ندارند. شما می‌توانید Another Widget را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


BBC Good Food

درواقع با یک اپلیکیشن جدید روبه‌رو نیستیم، بلکه BBC Good Food نسخه دوباره عرضه شده یک اپلیکیشن قدیمی است که مدت‌ها توسط کاربران استفاده می‌شد. همچون سابق اپلیکیشن محتوا و اطلاعات خود را به سادگی در اختیار کاربران می‌گذارد و از این حیث تفاوت چندانی با گذشته نکرده است. این اطلاعات شامل دستور پخت هزاران غذا و پیش غذا می‌شود که به همراه برخی قابلیت‌های کلیدی مانند جستجو، شیوه‌های مختلف دسته بندی کردن، ذخیره دستور العمل‌های مورد علاقه و… تبدیل به یک اپلیکیشن همه فن حریف در این زمینه شده است. این تغییرات به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیامده است و فضای اپلیکیشن سابق را به فضای جدید ترجیح می‌دهند، بسیاری از نقدها و امتیازات منفی این برنامه در فروشگاه پلی استور نیز به همین خاطر است. شما می‌توانید BBC Good Food را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Drop Recipes

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های جدید در زمینه آشپزی و ارائه دستور پخت غذاها و پیش غذاهای مختلف Drop Recipes نام دارد. درواقع تمرکز اصلی این برنامه برروی پیشرفته‌تر کردن پخت و پز خانگی با اتصال و استفاده از سرویس‌های هوشمند خانگی مانند Drop Scale یا لوازم خانگی هوشمند مانند اجاق گازها و… است. همچنین در فضای برنامه به دستور پخت‌های مختلفی دسترسی دارید که از این حیث می‌توان آنان را جزو برترین دستور العمل‌های قدم به قدم در میان تمام اپلیکیشن‌ها دانست. همچنین این دستور العمل‌ها تنها شامل متن نمی‌شوند، بلکه آموزش تصویری و ویدیویی قسمت‌های دیگر اپلیکیشن را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید Drop Recipes را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


DVD Netflix

DVD Netflix اپلیکیشن جدیدی از شبکه نتفلیکس است. این اپلیکیشن مختص کاربرانی است که می‌توانند بصورت بین المللی سفارشی را ثبت کرده و آن را تحویل بگیرند. DVD Netflix در راستای گسترش و بهبود قسمت فروش شبکه نتفلیکس عرضه شده است و به کاربران اجازه می‌دهد DVDهای مورد نظرشان را از طریق آن سفارش داده، مشاهده کنند و دوباره آن را برگردانند و DVDهای بیشتری سفارش دهند. با توجه به نوع کاربری و میزان پرداختیتان در ماه تعداد DVDهایی که می‌توانید سفارش دهید متفاوت است، این مقدار از یک DVD در آن واحد شروع می‌شود و در بیشترین حالت به شما اجازه داده می‌شود دو DVD بصورت همزمان و تعداد بینهایت سفارش در ماه ثبت کنید. این اپلیکیشن سرویس مناسبی را برای کاربرانی ارائه می‌دهد که به دنبال هزینه و خرید فیلم‌های سینمایی و درست کردن مجموعه‌ای از آن‌ها نیستند و ترجیح می‌دهند تنها یک بار فیلم را دیده و سپس به سراغ فیلمی دیگر بروند. شما می‌توانید DVD Netflix را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Files Go Beta

جدیدترین اپلیکیشن گوگل Files Go Beta نام دارد. اگر بخواهیم خیلی سریع به معرفی اپلیکیشن بپردازیم، می‌توانیم آن را نسخه‌ای از Clean Master توصیف کنیم که هیچ قسمت اضافه و بدرد نخوری ندارد! بوسیله این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های بدرد نخور یا به اصطلاح جانک را که شامل فایل‌های دانلودی از سطح اینترنت، عکس‌های متشابه و چند فایلی، فولدرهای بی‌مصرف و… می‌شود را از تلفن هوشمند خود پاک کنید. همچنین Files Go Beta نرم افزارهایی که بهتر است پاک شوند را به شما پیشنهاد می‌دهد تا درصورت علاقه تلفن هوشمند خود را با پاک کردن آن‌ها سبک‌تر کنید. شما می‌توانید Files Go Beta را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


LaunchBoard

LaunchBoard یک app drawer یا نمایش دهنده اپلیکیشن‌های جدید است که به شما اجازه می‌دهد به سرعت میان اپلیکیشن‌هایتان جستجو کنید یا نمایش از آنان را مطابق سلیقه‌تان برروی تلفن هوشمندتان مشاهده کنید. علاوه بر آیکون مخصوص و مجزا اپلیکیشن دارای ویجت برای صفحه نمایش اصلی شما نیز هست تا درصورت نیاز به شما اجازه دهد صفحه نمایشتان را بصورت کامل از محتوای اضافه پاک سازی کنید. شاید LaunchBoard به اندازه بسیاری از اپلیکیشن‌های پرقدرت و شناخته شده app drawer قوی و کاربردی نباشد، اما گام اول را بسیار قدرتمند برداشته و به زودی و با انتشار بروز رسانی‌های آینده پیش‌بینی می‌شود به خوبی در رقابت با دیگر اپلیکیشن‌ها پیروز شود. شما می‌توانید LaunchBoard را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


ModelAN3Dpro

ModelAN3Dpro یک اپلیکیشن سه بعدی سازی ساده است که می‌تواند از اشیاء مختلف و متنوعی مدل سه بعدی بسازد. استفاده از اپلیکیشن برای بار اول و بصورت کلی دفعات اول بسیار سخت است، اما با گذشت زمان و یادگیری کامل آن می‌توانید برخی کارهای ساده و ابتدایی را به سادگی انجام دهید. برخی از این فعالیت‌ها شامل ساخت فایل‌های gif با استفاده از مدل‌ها، ساخت پوسته‌های بازی ماینکرفت برای افرادی که آن را برروی تلفن هوشمند یا کامپیوترهای شخصی بازی می‌کنند و پشتیبانی از فایل‌های OBJ می‌شود. ModelAN3Dpro به اندازه یک اپلیکیشن کامپیوترهای شخصی پرقدرت نیست و نسخه اندرویدی آن دارای برخی مشکلات و باگ‌های کوچک می‌باشد که این مشکلات به دلیل تازه عرضه شدن آن است و مدتی دیگر برطرف خواهد شد. درکل می‌توان ModelAN3Dpro را اپلیکیشنی جالب برای استفاده محسوب کرد. شما می‌توانید ModelAN3Dpro را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Nothfication Log History و WA Delete

Nothfication Log History و WA Delete دو اپلیکیشن جدید از یک توسعه دهنده هستند. Nothfication Log History استفاده بسیار جالبی دارد و به شما اجازه می‌دهد آن دسته از اعلانات یا نوتیفیکیشن‌هایی که به سرعت از نوار نوتیفیکیشن تلفن هوشمند خود حذف کردید و درست بررسی نکردید را دوباره مشاهده کنید تا اتفاق یا خبری را از دست ندهید. WA Delete نیز به شما اجازه می‌دهد پیام پاک شده از پیام‌رسان WhatsApp را مشاهده کنید. هردو اپلیکیشن بسیار پرقدرت و کارآمد هستند و به خوبی می‌توانند انتظارات کاربران را برآورده کرده و فعالیت‌های مد نظرشان را انجام دهند. Nothfication Log History و WA Delete بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای دلبخواهی از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت هستند.


Now Playing History

Now Playing History اپلیکیشنی مخصوص برای دو تلفن هوشمند پیکسل 2 و پیکسل 2 Xl است که ماه گذشته برروی فروشگاه پلی استور عرضه شد. استفاده اپلیکیشن نیز بسیار ساده است، شما به وسیله آن می‌توانید مشخصات آهنگی که در حال پخش است را مشاهده کنید و از این طریق آهنگ‌های مورد نظر خود را شناسایی و درنهایت پیدا کنید. Now Playing History به شما اجازه می‌دهد تاریخچه‌ای از آهنگ‌هایی که آنان را در گذشته جستجو کرده و پیدا کرده‌اید را مشاهده کنید. طراحی اپلیکیشن نیز بسیار زیباست و محیط کاربری ساده و کاربردی آن کاربران را به سرعت به هدف مورد نظرشان می‌رساند. شما می‌توانید Now Playing History را با قیمت 1٫49 دلار برای تلفن هوشمند پیکسل 2 و پیکسل 2 Xl از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Unroll.Me

سرویس محبوب و پرمخاطب Unroll.Me دارای اپلیکیشن مرتبطی با همین نام شده است که دسترسی کاربران خود را بسیار ساده‌تر از پیش کرده است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا تمام عضویت‌های مربوط به ایمیلتان را بصورت جهانی مشاهده کنید و درصورت نیاز آن عضویت‌هایی که دیگر به آنان نیاز ندارید یا با فرستادن ایمیل‌های غیر مرتبط موجب اذیتتان می‌شوند را پیدا کرده و حذف کنید. Unroll.Me جزو آن دسته از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که هر کاربر باید از آن استفاده کند چرا که بسیاری از کاربران این روزها دارای مشکلات متنوعی با ایمیل خود و عضویت‌ها و ایمیل‌هایی که از طرف آنان فرستاده می‌شوند هستند. شما می‌توانید Unroll.Me را بصورت رایگان و بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر