نمایشگاه بین‌المللی ساعت که هر سال در شهر بازل سوئیس برگزار می‌شود، یکی از سرشناس‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های تخصصی ساعت و جواهرت است. طراحان سرشناس جدیدترین محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کنند و از این میان مجلات معتبر یا وب سایت‌های مد، به بررسی و امتیازدهی این محصولات می‌پردازند. در این مطلب 5 ساعت زنانه برگزیده امسال نمایشگاه بازل را به شما معرفی می‌کنیم.

1- Chanel Mademoiselle J12 38MM

این ساعت فانتزی و جذاب، با بند سرامیکی و صفحه گرد، یکی از جدیدترین محصولات شنل است که طراحان آن خلاقیت خاصی در طراحی آن به کار برده‌اند. خانم کوکو شنل با کت، دامن و کلاه همیشگی‌اش زمان را به طرز عجیب و منحصر به فرد نشان می‌دهد. 

ساعت زنانه شنل

2- Omega Speedmaster 38mm Co-Axial Chronometer Chronograph 

اگرچه ساعت کورنومتری برای بانوان کمی غیر معمول است، اما کمپانی سرشناس امگا با طراحی ساعت 3 کورنومتری همراه با ثانیه شمار و نمایشگر تاریخ، ساعتی جامع و کامل به دنیای ساعت بانوان ارائه کرده‌است. طراحی منحصر به فرد ساعت کونومتر-کورنوگراف امگا، این ساعت را هم در گروه ساعت‌های لوکس و هم در گروه ساعت‌های اسپرت قرار می‌دهد.

ساعت زنانه امگا

3- Tudor Clair de Rose in 34mm on a steel bracelet

جدیدترین محصول تودور، مدلی کلاسیک، ساده و در عین حال شیک است. حروف لاتین نمایشگر اعداد این ساعت همراه با صفحه گرد، یادآور ساعت‌های قیمتی دهه 1900 میلادی است. کیفیت بی‌نظیر و استحکام بالای این ساعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

ساعت زنانه تئودور

4- Dior Grand Bal Piece Unique Galaxie 36mm

این ساعت با پشت زمینه فانتزی و طرح‌های پرزرق و برق، تجمل و شکوه را به ارمغان می‌آورد. ترکیب برلیان‌های رنگی و غیر رنگی با بند آبی نشان از خلاقیت ویژه طراحان این ساعت دارد.

ساعت زنانه دیور

5- The Gucci Timeless Collection with moonphase movement 

ساعت کهکشانی گوچی، با بند و زمینه مشکی، الهام بخش منظومه شمسی است و ترکیب فانتزی و رنگارنگ در صفحه این ساعت، یک‌نواختی و تیرگی را از آن دور می‌کند. این ساعت لوکس گوچی نیز، در گروه برترین مدل‌های ساعت در نمایشگاه بازل قرار دارد.

ساعت زنانه گوچی