بهار، فصل گل‌های رنگارنگ و هوای تازه و روزهای شاداب است که می‌توان با انتخاب عطری مناسب این حال و هوا، طراوت و تازگی روزهای خود را چند برابر کنید و پیوندی وصف ناپذیر با طبیعت داشته باشید. کمپانی‌های عطرسازی به طراحی و تولید عطرهایی مناسب با ویژگی‌های آب و هوایی و روز و شب هر فصل می‌پردازند. در این مطلب 5 عطر 2017 که مناسب فصل بهار هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

1- SALVATORE FERRAGAMO

جدیدترین محصول سالواتور فرگامو، سرشار از رایحه مشک سفید، چوب صندل، گلبرگ یاس و شکوفه‌های گیلاس است. این ترکیبات رنگارنگ، رایحه‌ای با طراوت و رمانتیک دارد که روزهای بهاری شما را بیش از پیش با طراوت و ماندگار می‌سازد.

عطر سالواتور فرگامو

2- GIORGIO ARMANI

جدیدترین نسخه عطر اس.آی کمپانی جورجیو آرمانی که امسال در مجموعه limited edition به بازار عرضه شد، یکی از پیشنهادهای ما برای بهار امسال است. ترکیب اغواگر عنبر طلایی و کهربا، رنگ و بویی کلاسیک و زنانه برای شما به ارمغان می‌آورد.

عطر زنانه اس آی

3- Miu Miu

این عطر که در مجموعه عطرهای پیشنهادی زمستان 2017 به شما پیشنهاد دادیم؛ سرشار از رایحه زنبق وحشی، گل رز وحشی و چوب معطر است. از خصوصیات این عطر می‌توان به مناسب بودن آن برای روزهای بارانی بهار اشاره داشت.

عطر زنانه میو میو

4-HERMÈS

این محصول جدید هرمس، عطری تازه و پرطراوتی است و همانطور که از رنگ آن پیداست، خنک و آروماتیک است. این محصول برای روزهای آفتابی بهار بسیار مناسب است.

عطر زنانه هرمس

5- GUCCI

عطر بامبو گوچی، آخرین محصول پیشنهادی ما برای نیمه گرم سال است. این عطر شرقی در مجموعه limited edition ارائه شده و سرشار از چوب صندل و عنبر است.

عطر زنانه گوچی