استفاده از محصولات درجه یک و معتبر، یکی از دغدغه‌های هر خانم خوش پوش و با سلیقه است؛ خصوصا در نیمه گرم سال؛ چرا که این محصولات ماندگاری بالاتری دارند و مدت زمان بیش‌تری شما را باطراوت و پرانرژی نگه می‌دارد.

برای خرید عطر اورجینال باید هزینه بیشتری بپردازید و همین عامل یکی از دلایلی است که ممکن است شما را از خریدن محصول درجه 1، منصرف کند. در این مطلب 5 عطر زنانه مناسب تابستان را به شما معرفی می‌کنیم که زیر 200 هزار تومان هستند و خرید اقتصادی به‌شمار می‌آیند.

1- Calvin Klein Euphoria Essence
قیمت حدودی: 195 هزارتومان
ایفوریا اسنس، نسخه‌ جدید عطر محبوب و پرطرفدار ایفوریا است. رایحه گلی این عطر با عصاره تمشک، شاه‌توت و فلفل صورتی ترکیبی بی‌نظیر به وجود آورده‌است که روزهای گرم بهار و تابستان را برای شما دلچسب و باطراوت می‌سازد.

عطر زنانه جدید

2- Versense Versace for women
قیمت حدودی: 190 هزار تومان

این محصول رایحه‌ای مدرن دارد که ترکیبی منحصر به فرد از گل‌های بهاری و رایحه خنک مدیترانه‌ای است. احساس نشاط و طروات این محصول به اندازه‌ای است که احساس می‌کنید در حال قدم زدن در یک باغ پر از گل و گیاه تازه هستید. ترنج، نارنگی سبز، گل‌برگ‌های تازه یاس همراه با چوب صندل و زیتون عصاره‌های این عطر خنک و گلی را تشکیل می‌دهند.

عطر زنانه جدید

3- Very Irresistible Eau de Toilette Givenchy
قیمت حدودی: 200 هزار تومان

اگر طرفدار عطر گلی هستید، این محصول ژیوانژی انتخاب خوبی برای روزهای پرحرارت و شلوغ تابستان محسوب می‌شود. گل‌ رز، عصاره نعنا هندی و مرکبات اجزای اصلی تشکیل دهنده این محصول منحصر به فرد هستند.

عطر زنانه جدید

4- Totem Blue Kenzo for women and men
قیمت حدودی: 160 هزار تومان

این محصول کنزو که محصولی زنانه-مردانه است، یکی از انتخاب‌های مناسب بهار و تابستان به شمار می‌آید که عصاره‌ای خنک و در عین حال شیرین دارد. ترکیب وصف‌ناپذیر آناناس شیرین، هل و برگ سرو این محصول را در فهرست عطرهای پرطرفدار قرار داده‌است.

عطر زنانه جدید

5- Omnia Coral Bvlgari for women
قیمت حدودی: 190 هزار تومان

اومنیا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های عطر بولگاری است که نسخه‌های مختلف در رنگ‌های متفاوت دارد و هر رنگ ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد خودش را دارد. اومنیا قرمز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهار و تابستان است. توت قرمز، نیلوفر آبی ملایم همراه با شکوفه درخت انار و مشک و سدر، ترکیبات اصلی این محصول محسوب می‌شود.

عطر زنانه جدید