برگزاری یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی فارس

دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس در شیراز با حضور خانواده‌های شهدا، دانشجویان، مسئولان اجرایی استان و مدیران دانشگاه‌های فارس و سردار وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

برگزاری یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی فارس

به گزارش ایسنا،صبح پنجشنبه 30 آذر دومین یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی دانشگاه‌های استان فارس در شیراز با اجرای سرود، نمایش و سخنرانی مسئولان و تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی مدافع حرم برگزار شد.

قزل‌سفلی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در این  یادواره‌ گفت: اولین یادواره در سال 93 با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه در میان شهدای ایران اسلامی نام 44700 شهید همچون ستاره‌هایی تابناک می‌درخشد، گفت: شخصیت علمی، فکری و اخلاقی شهدا چنان به ظهور رسیده است که نسل جدید باید برای پی‌بردن به تمام ابعاد این شخصیت‌های ماندگار سال‌ها پژوهش انجام دهند.

وی با اشاره به ایجاد دبیرخانه‌ دائمی ستاد یادواره‌ی سرداران و شهدای دانشجوی فارس از سال 93، گفت: برای برگزاری دومین یادواره کار از مردادماه امسال آغاز شد و طی این مدت برنامه‌ریزی‌های دقیقی را با فعال شدن 12 کمیته انجام دادیم.

او با بیان اینکه امروز و در دومین یادواره‌ی شهدای دانشجوی فارس، از خانواده‌های معظم 6 شهید دانشجوی مدافع حرم، تجلیل خواهد شد، گفت: طی این مدت 7 جشنواره فرهنگی، هنری، علمی، رسانه‌ای و ... به همراه 56 یادواره‌ شهدای دانشجو در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد.

او با یادآوری اینکه در این ماه‌ها با خانواده 200 شهید دانشجو دیدار و اطلاعاتی پیرامون زندگی، وصیت‌نامه، فعالیت‌ها و .... این شهیدان گردآوری شده است، گفت: این اطلاعات در بانک اطلاعات شهدای دانشجو نگهداری می‌شود.

قزل‌سفلی همچنین از تهیه‌ مجموعه‌ی آثار شهدا در قالب کتابی با عنوان سرآمدان ایمان خبر داد و گفت: تهیه‌ نماهنگ، آلبوم عکس، فیلم و ... از اقدامات انجام شده برای دومین یادواره‌ شهدای دانشجوی فارس بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس ابراز امیدواری کرد که با تداوم فعالیت‌های دبیرخانه ستاد دانشجویان شهید استان فارس، شاهد تولیدات بیشتری در این زمینه باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان