انواع متن کارت عروسی برای سلیقه‌های مختلف

این روزها بسیاری از زوج‌های جوان علاقۀ زیادی به متفاوت برگزار‌کردن مراسم ازدواج نشان می‌دهند. عده‌ای تمایل دارند جشن عروسی خود را در خانۀ سالمندان برگزار کنند و عده‌ای دیگر در حال غواصی زیر آب، حلقۀ ازدواج را در دست یکدیگر می‌کنند

انواع متن کارت عروسی برای سلیقه‌های مختلف

این روزها بسیاری از زوج‌های جوان علاقۀ زیادی به متفاوت برگزار‌کردن مراسم ازدواج نشان می‌دهند. عده‌ای تمایل دارند جشن عروسی خود را در خانۀ سالمندان برگزار کنند و عده‌ای دیگر در حال غواصی زیر آب، حلقۀ ازدواج را در دست یکدیگر می‌کنند. عده‌ای این میل را با انتخاب لباس عروس زیبا اقنا می‌کنند، شماری با گریم خاص صورت عروس و عده‌ای با برگزاری مراسم لوکس. این میل شدید به متفاوت برگزار کردن عروسی‌ها تا حدی پیش رفته است که این روزها شاهد متن کارت عروسی و کارت‌هایی با اشکال عجیب و جملات خاص هستیم و دیگر از انواع کلیشه‌ای متن کارت عروسی خبری نیست.

پیش‌از‌این از کارت تولد‌های خلاقانه نوشته بودیم، این بار درمورد کارت عروسی می‌نویسیم. اگر شما هم در تدارک یک عروسی متفاوت هستید و به‌دنبال یک متن کارت عروسی در خور شأن مجلس ازدواجتان هستید، حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

انواع متن کارت عروسی

خنده‌دار

اگر قصد دارید با متن کارت عروسی خود، دوستان و اقوام را شاد کنید، می‌توانید نمونه‌های بسیار زیادی از شعرهای طنز در رابطه با ازدواج را از سایت‌های گوناگون پیدا کنید، یا آنکه می‌توانید تنها در بخش پایانی متن کارت، با زبان طنز از میهمانان درخواست کنید از به همراه داشتن دوربین یا اطفال خود‌داری کنند.

نوع دیگری از متن کارت نیز باب شده است که مراسم ازدواج را مانند یک فیلم کمدی با بازی عروس و داماد در نظر می‌گیرد و اقوام زوجین را به‌عنوان بازیگران فرعی و سیاهی لشکر معرفی می‌کنند، در‌صورتی‌که مطمئن هستید اقوامتان از این شوخی آزرده نمی‌شوند، می‌توانید با خلاقیت خود به هریک نقشی اختصاص دهید.

متن کارت عروسی خاص

گاهی متن کارت به شیوه‌ای متفاوت نوشته می‌شود که اگرچه زبان طنز ندارد، اما میهمانان را تشویق می‌کند که حتماً به‌موقع خود را به مراسم برسانند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید در متن کارت عروسی خود یادآور شوید که وقتی کودک بودید، شخص دعوت‌شده برایتان آرزوی ازدواج و خوشبختی می‌‌کرده و در تاریخ مقرر می‌تواند شاهد خوشبختی شما باشد.

بعضی اوقات تفاوت صرفاً در متن کارت خلاصه نمی‌شود و می‌توانید کارت عروسی با ظاهری متفاوت سفارش دهید. مثلاً عکس مناسبی از عروس و داماد را برای کارت عروسی تهیه کرده و متن را در فضای خالی کنار عکس چاپ کنید، یا آنکه کارت‌های عروسی فانتزی با طرح‌های برجسته را انتخاب نمایید.

متن کارت عروسی مذهبی

اگر خود و همسرتان افرادی مذهبی هستید و به‌دنبال یک متن کارت مناسب می‌گردید، می‌توانید در ابتدای متن کارت خود از احادیث مناسب استفاده کنید، یا آنکه بسیار هنرمندانه، ازدواج خود و همسرتان را نوعی الگو‌برداری از ازدواج ائمه و معصومین بیان کنید.

فراموش نکنید که حتماً در کارت عروسی خود تأکید کنید مهمانان و حتی اقوام نزدیک، از به همراه داشتن دوربین فیلم‌برداری و عکس‌برداری خود‌داری کنند.

متن کارت عروسی افراد مشهور

در پایان شاید برای شما هم جالب باشد از متن کارت بازیگران و چهره‌های مشهور باخبر شوید و از آن برای متن کارت خود الگو بگیرید.

متن کارت عروسی رضا داوودنژاد: یک کارت خاص به شکل پازل که روی آن تنها نام عروس و داماد و تاریخ ازدواج نوشته شده بود و عده‌ای از دوستان نزدیک عروس و داماد روز عروسی با مهمانان تماس گرفته و آدرس محل جشن را به آن‌ها دادند.

متن کارت عروسی : یک بیت شعر از سهراب سپهری.

متن کارت عروسی شیلا خداداد: یک بیت شعر به همراه نام عروس و داماد.

متن کارت عروسی زیبا بروفه: یک کارت عروسی متفاوت که تصویر روی آن را خود عروس و داماد کشیده بودند. (ایده خوبی است).

متن کارت عروسی سپند امیر سلیمانی: کارت عروسی متفاوت به شکل یک تخته‌شاسی با دو تصویر ساختگی از عروس و داماد مربوط به قبل و بعد از ازدواج و متن کارت عروسی هم چند بیت شعر سرودۀ خود عروس و داماد بود که برای هر فرد متناسب با سن و شخصیت او اختصاصی نوشته شده بود.

شما چه ایده‌ای برای متن کارت عروسی خود دارید؟ آیا حاضرید خلاقیت به خرج دهید و متفاوت باشید یا دوست دارید کارت عروسی‌تان شبیه باقی کارت‌ها باشد؟

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان