با شروع فصل پاییز و زمستان باید بیش از پیش به سلامت پوست توجه کرد. در این فصول، پوست‌های خشک معمولا پوسته پوسته شده یا ترک می‌خورند و تمامی این عوامل باعث پیری زودرس پوست می‌شود. بدون شک پوست خشک نیاز به آبرسان و کرم‌های مرطوب کننده دارد. در این مطلب به معرفی کرم‌های مرطوب کننده مناسب با پوست خشک می‌پردازیم تا در این نیمه از سال، پوستی نرم و با لطافت داشته باشید.

1. وینوسورس کرم اینتنس کدلی VINOSOURCE RICHE

معرفی محصول: کرم مرطوب کننده اینتنس، پوست را به صورت عمقی تغذیه و از آن در برابر خشک شدن محافظت می‌کند. این محصول لایه هیدرو لیپیدیک پوست را بازسازی و لایه دفاعی پوست را تقویت می‌کند. چربی پوست بازسازی می‌شود، از این رو پوست التیام می‌یابد و نرم می‌شود. این کرم با ساختار پوشاننده‌اش یک مرطوب کننده ضروری برای پوست خیلی خشک در تمام فصول مخصوصاً شرایط سخت آب و هوایی (سرما، باد و خشکی هوا) است.

کرم مرطوب کننده

2کرم مرطوب کننده ریچ آکواروا نوروا   AQUAREVA 24H MOISTURIZING CREAM RICH TEXTURE

معرفی محصول: کرم مرطوب کننده 24 ساعته با ترکیبات مغذی که برای پوست خشک، خیلی خشک و دهیدراته مناسب بوده، پوست را از عمق اپیدرم آبرسانی و تغذیه می‌کند و بلافاصله احساس راحتی به پوست می‌بخشد، ساختار کرمی و عطر ملایم، مصرف آن را لذت بخش می‌نماید و باعث احساس شادابی و سلامت می‌گردد. همچنین آب را در پوست ذخیره می‌نماید و سبب افزایش حجم قابل توجه پوست می‌شود و از همان ابتدای مصرف آن را نرم، شفاف و لطیف می‌کند.

کرم مرطوب کننده

3. اسپری آب معدنی اوریاژ   THERMAL WATER

معرفی محصول: 100% طبیعی و 100% مفید و قابل استفاده در همه‌جا. ترکیبی مناسب از آب برای استفاده روزانه (بنابر نیاز و موقعیت) بوده که شامل عناصر کمیاب و نمک‌های معدنی است. آبرسان قوی پوست دارای خاصیت التیام بخشی و تسکین دهندگی  که موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. همچنین برای تثبیت کردن آرایش و پاک کردن آن نیز استفاده می‌شود.

کرم مرطوب کننده

4. کرم هیدراژنیست لیراک   HYDRAGENIST MOISTURIZING CREAM

معرفی محصول :کرم مرطوب کننده، اکسیژن رسان و حجم دهنده پوست؛ مناسب برای پوست خشک تا خیلی خشک. این کرم با اثر پوشاننده دارای 7% کمپلکس HYDRA 02 احساس راحتی با دوامی را در پوست ایجاد می‌کند. عامل مغذی موجود در فرمولاسیون این محصول کره زرد آلو است. استفاده‌ی بلند مدت آن باعث کاهش چین و چروک و افزایش شادابی پوست می‌شود.

کرم مرطوب کننده

5. کیووی کرم روز ایگو    QV Face Day Cream SPF30+

معرفی محصول: مرطوب کننده قوی و محافظ، جهت استفاده روزانه. برای آن‌که پوست شما ظاهری جوان، نرم و لطیف داشته باشد رطوبت رسانی روزانه به آن ضروری است. فرمول کرم مرطوب کننده روز کیو وی ویژه پوست نازک صورت و گردن بوده و این کرم ترکیبی از مرطوب کننده‌های مغذی و ضد آفتاب SPF 30+ است که از پوست شما دربرابر صدمات و پیری زودرس ناشی از اشعه‌های خورشید حفاظت می‌کند.

کرم مرطوب کننده