یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در زیبایی هرچه بیشتر عروس‌ خانم‌ها، انتخاب آرایشگر و نوع آرایش چهره است. این روز‌ها با توجه به مدل و سلیقه‌های متفاوت، انتخاب نوع آرایش کمی مشکل شده است و ممکن است باعث سردرگمی عروس خانم‌ها شود. برخی از اشتباهات در خصوص آرایش روز عروسی بسیار رایج هستند. که بهتر است برای درخشیدن بیشتر در روز عروسی خود از انجام آن‌ها بپرهیزید.

  1. آرایش‌های جدید را امتحان نکنید:

روز عروسی زمان مناسبی برای آزمایش آرایش‌های جدید نیست. برای مثال اگر تا به حال از رژلب قرمز یا سایه دودی استفاده نکرده‌اید، به هیچ عنوان ریسک نکنید و آن‌ را برای روز عروسیتان امتحان نکنید.

  1. تغییرات عمده ایجاد نکنید:

از انجام کارهایی مانند برنزه کردن، برجسته کردن گونه‌ها یا کوتاه کردن بیش‌ از حد مو که باعث ایجاد تغییرات عمده در چهره می‌شوند، بپرهیزید، زیرا ممکن است این تغییرات با چهره‌ی شما هماهنگی نداشته باشند.

  1. زمانی را برای ایجاد تغییرات اختصاص دهید:

هر ایده‌ای برای که برای آرایش مو یا صورتتان دارید، آن‌ها را حداقل سه ماه قبل از روز عروسی امتحان کرده تا به خوبی از نتیجه‌ی آن‌ها مطلع شوید و اگر از این تغییرات راضی نیستید، وقت کافی برای تغییر آن داشته باشید.

آرایش عروس

  1. تکنیک‌های آرایشی را رعایت کنید:

تکنیک‌های آرایشی برای زیباتر کردن چهره‌ی شماست. بنابراین بهتر است آن‌ها را رعایت کنید، برای مثال، رژلب یا برق لب را به تنهایی استفاده نکنید، زیرا ماندگاری چندانی ندارند. برای افزایش ماندگاری رژلب خود، حتما قبل از زدن رژلب، از خط لب استفاده کنید. برای آموزش تکنیک‌های بیشتر، این مطلب را بخوانید.

  1. از کرم‌های زیرسازی مناسب پوست خود استفاده کنید:

انتخاب صحیح کرم‌های زیرسازی مناسب پوست خود، یکی از رازهای داشتن پوستی صاف و یکدست است. حتما قبل از استفاده از کرم‌های زیرسازی از کرم مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید تا پوستی صاف، یکدست و زیبا داشته باشید.

  1. ابروهایتان را فراموش نکنید:

اگر می‌خواهید در روز عروسیتان ابروهایی زیبا و طبیعی داشته باشید، از چند ماه قبل از عروسی، اصلاح ابروهای خود را به آرایشگران حرفه‌ای بسپارید تا در این روز مهم مجبور به استفاده از تتوهای موقت نباشید.