دسته گل عروس، یکی از زیباترین و مهم‌ترین المان‌های عروس است که در مهم‌ترین شب زندگی خود از آن استفاده می‌کند. دسته گل انواع مختلفی دارد و مدل‌های آن هم مانند هر وسیله تزئینی دیگر متفاوت است و سال به سال تغییرات زیادی می‌کند. تاثیر دسته گل در ظاهر عروس‌ خانم‌ها همانند لباس عروس، بسیار مهم است و انتخاب درست آن می‌تواند زیبایی شما را در این شب مهم تکمیل کند.

  • چند سالی بود که دسته گل با گل‌های یک‌دست مد بود. آن هم رز، و در رنگبندی‌های مختلف. از رز سفید و هلویی گرفته تا رز قرمز و زرشکی.

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

  • این روزها یکی از مدل‌های جدید برای دسته گل مدل‌های اروپایی یا فانتزی است که در آن از گل‌های متفاوت همراه با برگ‌های تزئینی استفاده شده. نکته مهم در مورد این دسته گل‌ها این است که از یک رنگ خاص در آن استفاده نشده و به اصطلاح رنگارنگ هستند.

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

    دسته گل عروس

  • دسته گل عروس می‌تواند با رنگ آرایش و لاک عروس یا رنگ لباس ساقدوش‌های شما ست شود. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند زیبایی منحصر به فردی برای شما ایجاد کند، ست کردن رنگ دسته گل با رنگ کفش است. خصوصا اگر کفش رنگی باشد.

    دسته گل عروس جدید

  • یکی دیگر از راه‌هایی که موجب خاص بودن و زیبا شدن عکس‌های شما می‌شود؛ استفاده از گل طبیعی به جای تاج است. تاج گل  می‌تواند با دسته گل شما ست شود. نکته مهم در مدل انتخاب تاج گل طبیعی، توجه به ماندگاری گل است، زیرا اگر گل خصوصا در فصل تابستان، پژمرده شود، ظاهر شما را ناخوشایند می‌سازد.

    تاج عروس

    مدل تاج عروس

    تاج عروس

    تاج عروس