داستان جذاب برادران همسورث: چطور کریس، لیام و لوک هالیوود را از آن خود کردند

همین هفته‌ها بود که فیلم سه‌بعدی «ثور: راگناروک» Thor: Ragnarok در سینماها اکران شد

همین هفته‌ها بود که فیلم سه‌بعدی «ثور: راگناروک» Thor: Ragnarok در سینماها اکران شد.
با اکران سومین فیلم این مجموعه داستان کمپانی مارول Marvel (که اولین فیلم آن «ثور» Thor و فیلم دوم آن «ثور: دنیای تاریک» The Dark World محصول سال 2013 بود)، اوضاع برای این ابرقهرمان دوست‌داشتنی عوض می‌شود؛ زیرا دیگر آن چکش قدرتمندش را در اختیار ندارد (در این فیلم تور در دنیای دیگری زندانی است و سلاح و قدرتش از او گرفته‌شده است).
برادرش لوکی Loki (با بازی تام هیدلستون Tom Hiddleston) اداره سیاره و تمام ساکنان آن را به عهده گرفته است. او همچنین باید در دعوای گلادیاتوری وحشیانه‌ای در مقابل هالک مبارزه کند، حریفی که هیچ‌وقت مقابله با او برایش آسان نبوده است.

تماشاچیان از دیدن این فیلم لذت خواهند برد و در صحنه‌هایی می‌خندند، چراکه «ثور: راگناروک» خنده‌دارترین فیلم مارول تا به امروز است. بیننده‌ها نه‌تنها می‌خندند، بلکه در صحنه‌هایی نیز شوکه می‌شوند، مثل صحنه‌ای که برای اولین بار تور را بدون موهای بلند معروفش می‌بینند؛ اما بدون شک بیشتر از همه جذب بازی کریس همسورث Chris Hemsworth خواهند شد.
این بازیگر نه‌تنها دلیل اصلی بالا رفتن آمار تماشاچیان و طرفداران این فیلم است، بلکه درحال‌حاضر یکی از ستاره‌های بزرگ هالیوود به شمار می‌رود. بازی‌اش در فیلم‌های ابرقهرمانی، به همراه استعداد طنزش باعث می‌شود همیشه درخواست‌هایی برای بازی در فیلم‌های مختلف داشته باشد؛ اما جالب‌ترین و جذاب‌ترین نکته در مورد او، موفقیت او و برادران خوش‌قیافه‌اش در هالیوود است.
هر سه برادر جذاب هستند، جالب است که دو نفر چقدر می‌توانند باهم متفاوت باشند ولی هردو به یک‌میزان جذاب باشند. حتی برادر بزرگ‌تر آن‌ها، لوک که به‌اندازه آن‌ها مشهور نیست نیز بی‌اندازه خوش‌قیافه است. بازیگران بااستعداد و ورزشکار و خوش‌قیافه مانند آن‌ها کم‌پیدا می‌شوند.

لوک همسورث در سریال وست ورلد

اما وقتی با دقت به گذشته آن‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم این خانواده، خانواده‌ای معمولی نیست.
آن‌ها در استرالیا بزرگ شدند و همیشه بین ملبورن و Outback و جزیره Philip در رفت‌وآمد بودند؛ و همان‌طور که در مصاحبه‌ها می‌گویند، در آنجا مزرعه‌ بزرگی داشتند. آن‌ها زیاد درباره والدینشان صحبت نمی‌کنند. زندگی گذشته آن‌ها مانند هر استرالیایی دیگری، شامل مزرعه‌داری، موج‌سواری و گله‌داری بود. در اوایل سال 2000، کم‌کم آثاری از علاقه آن‌ها به بازیگری نمایان شد.
بزرگ‌ترین برادر، لوک، اولین نفری بود که وارد این عرصه شد. او نقشی در سریال تلویزیونی استرالیایی به نام «همسایه‌ها» Neighbours به‌دست آورد. این سریال داستان چندین نفر که در یکی از شهرک‌های ملبورن زندگی می‌کردند را روایت می‌کرد. لوک در چندین فصل از این سریال بازی کرد تا این‌که از بازیگری خسته ‌شد و وارد حرفه کار ساختمانی شد؛ اما همان مدت نه‌چندان کوتاه بازیگری، برای جلب کردن نظر برادرهای جوانش کافی بود. کریس به‌عنوان مهمان در این سریال بازی کرد و در سال 2004 تصمیم گرفت برای سریال معروف استرالیایی به نام Home and Away تست بازیگری بدهد. کسی که ما الآن او را با شخصیت ثور می‌شناسیم، برای بازی در نقش پسر مدیر یک دبیرستان، انتخاب شد و 171 قسمت در آن نقش بازی کرد.

لیام همسورث در فیم عطش مبارزه

بازی در این سریال، کریس را در استرالیا معروف کرد و حتی به خاطر آن به برنامه «رقص با ستارگان استرالیا» Dance with the Stars Australia نیز دعوت شد. در سال 2009 او در یکی از صحنه‌های فیلم «پیشتازان فضا» Star Trek بازی کرد و ازآنجا بود که زندگی حرفه‌اش وارد مرحله جدیدی شد.
مسیر حرفه‌ای لوک و کریس، راه را برای آینده لیام روشن‌ کرد. او در نمایش‌های دبیرستان ایفای نقش می‌کرد و مدتی در کار ساختمانی به لوک کمک می‌کرد؛ اما بعدازآن تصمیم گرفت او نیز وارد حرفه بازیگری شود. اولین نقش او به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال Home and Away بود، سریالی که باعث شهرت کریس شده بود. بعدازآن به لیام نقشی در سریال «همسایه‌ها»، سریالی که قبلاً لوک در آن بازی می‌کرد، داده‌شده. این‌طور که معلوم است استرالیا علاقه زیادی به برادران همسورث داشته است.
در سال 2010، لیام تصمیم گرفت مانند کریس وارد هالیوود شود و برای فیلم‌های مختلف تست بازیگری داد. هردوی آن‌ها در سال 2010 خواهان بازی در نقش ثور بودند و در آخر نقش به کریس داده‌شده. ممکن بود این اتفاق باعث ایجاد تنش‌هایی بین این دو برادر شود، اما سرنوشت بازی در فیلم «آخرین آواز» The Last Song را برای لیام به ارمغان آورد، فیلمی که باعث آشنایی او و مایلی سایروس Miley Cyrus شد، بنابراین به نظر نمی‌رسد لیام از نگرفتن نقش تور خیلی ناراحت شده باشد.

جایگاه برادران همسورث در هالیوود تثبیت‌شده است. کریس در فیلم بعدی «پیشتازان فضا» و همچنین  12Strong، فیلمی در مورد گروهی از سربازان آمریکایی در جنگ افغانستان که در آن با همسر خود السا پاتاکی Elsa Pataky هم‌بازی خواهد بود، حضور خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد حضور او در فیلم‌های ابرقهرمانی مارول نیز ادامه‌دار باشد. لیام نیز پروژه‌های متعددی دارد، ازجمله بازی در نقش مقابل پریانکا چوپرا Priyanka Chopra. حتی لوک نیز دوباره به بازیگری بازگشته است و در سریال «وست ورلد» Westworld و نقشی در «ثور: راگناروک» را بازی خواهد کرد.
آن‌ها در زندگی شخصی نیز بسیار موفق هستند. کریس با سه فرزندش در استرالیا زندگی می‌کند، لوک مشغول بزرگ کردن چهار فرزند خود است و لیام درگیر اخبار نامزدی‌اش با مایلی سایروس است. با این‌که ظاهر و استعداد آن‌ها، بازی در هر نقشی را برای آن‌ها آسان کرده است، اما هرکدام نقطه درخشش خود را پیداکرده‌اند. با این‌که هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی انسانی موفق و البته جذاب است، موفقیت هرسه آن‌ها باهم است که بسیار قابل‌توجه است. سه همسورث همیشه بهتر از یک همسورث است و آن‌ها نیز از این واقعیت خبردارند و از آن برای موفقیت و شهرت بیشتر استفاده می‌کنند.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر