ماهان شبکه ایرانیان

میوه و سبزی بخورید سایز کم کنید

لازم به ذکر است که اکثر آمریکایی‌ها به میزان کافی از میوه‌ها و سبزیجات استفاده نمی‌کنند، در برخی از افراد مشاهده شده که چنانچه بخواهند از میوه‌ها استفاده کنند، اکثرا به دنبال آب میوه هستند

میوه و سبزی بخورید سایز کم کنید

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن برخی سبزیجات غیرنشاسته‌ای مانند دانه سویا و گل‌کلم و همچنین خوردن میوه‌جاتی از قبیل توت‌ها، سیب و گلابی می‌تواند به کم کردن وزن در یک دوره طولانی کمک کند و به این ترتیب شما می‌توانید اندازه دور کمر خود را کاهش دهید. در حالیکه خوردن برخی سبزیجات نشاسته‌ای مانند انواع لوبیا، ذرت و سیب‌زمینی در ازدیاد وزن موثر است.

لازم به ذکر است که اکثر آمریکایی‌ها به میزان کافی از میوه‌ها و سبزیجات استفاده نمی‌کنند، در برخی از افراد مشاهده شده که چنانچه بخواهند از میوه‌ها استفاده کنند، اکثرا به دنبال آب میوه هستند و اگر بخواهند از سبزیجات استفاده کنند از سیب‌زمینی استفاده می‌کنند. این روش تغذیه نه تنها باعث لاغر شدن نمی‌شود بلکه به واسطه کالری بالا و نشاسته‌ای بودن آ‌ن باعث ازدیاد وزن و چاقی می‌شود.

تحقیقات در این زمینه نشان می‌دهد افرادی که از سبزی‌ها و میوه‌ها استفاده نموده‌اند، لاغر شده‌اند به شرط آنکه در یک دوره طولانی باشد. بدین‌منظور تحقیقی در یک دوره چهارساله انجام گرفت و نتایج به دست آمده کاملا چشمگیر بود و پایین آمدن وزن در اثر مصرف سبزیجات به اثبات رسید.

سبزی‌هایی که دارای نشاسته می‌باشند، مانند سیب‌زمینی، دارای پتاسیم، ویتامینC، ویتامین B6، آهن و پروتئین می‌باشد و بسیار مغذی هستند اما مصرف بیش از اندازه آنها باعث بالا رفتن قند خون و همچنین باعث بالا رفتن وزن می‌شوند.

براساس همین تحقیقات اگر افراد از سبزی و میوه‌هایی استفاده کنند که دارای فیبر بیشتری هستند، زودتر و بیشتر احساس سیری خواهند نمود و کمتر غذاهای پرکالری استفاده می‌کنند و اگر به همین روش تغذیه، ورزش مناسب و خواب کافی و عدم اعتیاد به مخدرها را نیز اضافه نمایند، سریع‌تر به تناسب اندام خواهند رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان