ماهان شبکه ایرانیان

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت:

بارسلونا و رئال هم مثل ما بازی نمی‌کنند/ کمالوند برکنار نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مطمئن باشید در بازی حذفی، استقلال را شکست خواهیم داد و انتقام این باخت را خواهیم گرفت.

بارسلونا و رئال هم مثل ما بازی نمی‌کنند/ کمالوند برکنار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی عیسی زاده پس از شکست 4 بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند و مستحق شکست نبودند اما باید بپذیریم که سه بازی سنگین با استقلال و پرسپولیس، تیم را خسته کرده است. متاسفانه بیماری چند بازیکن ما هم مزید بر علت شد تا نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه کنیم.

وی در خصوص مشکلاتی که در چند روز اخیر گریبان نفت آبادان را گرفته است، ادامه داد: گذشته ها را فراموش کنید. ما دیگر به زمان قبل بر نمی گردیم و تلاش می کنیم در آینده موفق باشیم.

عیسی زاده در پاسخ به این سئوال که آیا نفت آبادان در جام حذفی هم از استقلال شکست بخورد کمالوند برکنار خواهد شد یا خیر؟ گفت: ما از کمالوند حمایت می کنیم و مطمئن باشید او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و برکنار نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با انتقاد از تاریخ برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم گفت: ما سه بازی سنگین را انجام داده ایم. فکر نمی کنم رئال و بارسلونا هم مثل ما با این شرایط بازی کنند. در حال حاضر رایزنی می کنیم تا بتوانیم تاریخ بازی را به عقب بیاندازیم. همانطور که ما در تعطیلات نیم فصل بازی عقب افتاده با پرسپولیس را انجام دادیم تا برنامه های سازمان لیگ هم به هم نخورد. امیدواریم مسئولان سازمان نیز برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی با ما همکاری کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جلسه روز گذشته شما با کمالوند مثبت بوده است؟ گفت: ما در آبادان جلسه نداشتیم. جلسه ما در تهران بوده است و جلسه بسیار مثبتی هم بود. حتی امروز هم نماینده مردم آبادان در مجلس هم در ورزشگاه حضور داشت تا پیگیر مشکلات ما باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان و در پاسخ به این سوال که مدیر رسانه ای تیم شما گفته است کمالوند به دلیل رفتن به آبادان به کنفرانس خبری قبل از بازی نرسیده است، گفت: وی اشتباه کرده و آقای کمالوند در تهران جلسه داشته و به آبادان سفر نکرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان