شاید تصور کنید زمستان را تنها باید با لباس‌های ضخیم و پشمی سر کرد و نمی‌توان مثل نیمه گرم‌تر سال در استایل خود تنوع ایجاد کرد. اما جالب است بدانید که این تصور چندان درست نیست و باید راه‌های ست کردن لباس‌های مختلف در نیمه سرد سال را یاد بگیرید تا علاوه بر استایلیش بودن؛ احساس سرما نکنید. در این مطلب می‌توانید راه‌های ست کردن لباس در نیمه دوم سال را یاد بگیرید تا ظاهری شیک و منحصر به فرد و در عین حال متناسب با زمستان داشته باشید.

شما می‌توانید در این روزهای سرد همان شلوارهای تابستانی خود را بپوشید؛ اما با لباس‌های زمستانی مثل بلوز یقه اسکی، لگ و... استفاده کنید. 

استایل زمستانی

استایل زمستانی

  • سوئیشرت

یکی از ترندهای اصلی امسال، سوئیشرت کلاه‌دار اسپرت و ساده است و پوشیدن آن با پیراهن شاید به نظر زیبا نیاید اما بسیار رایج شده. شما می‌توانید این سوئیشرت‌ها را یا با پیراهن اسپرت بپوشید یا با پیراهن‌های دیگر. 

استایل زمستانی

استایل زمستانی

  • دامن و جوراب شلواری

این ترکیب یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای زمستانی ساختن استایل به شمار می‌آید و زمستان امسال هم طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند؛ چرا که هم ساده و آسان است و هم کاربردی.

استایل زمستانی

  • استفاده از المان‌های زمستانی

شما می‌توانید بلوزهای تابستانی خود را با استفاده از ریشه، منگوله و دیگر المان‌های زمستانی تزئین و متناسب با این نیمه از سال کنید.

استایل زمستانی

استایل زمستانی