ماهان شبکه ایرانیان

قیمت و تاریخ عرضه اکسپریا XZ Premium

لحظاتی پیش سونی از آخرین موبایل های اندرویدی خود رونمایی کرد که در این میان اکسپریا XZ Premium به مجهز به نمایشگر ۴K بوده و برای تجربه واقعیت مجازی هرچه بهتر به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه اکسپریا XZ Premium

لحظاتی پیش سونی از آخرین موبایل های اندرویدی خود رونمایی کرد که در این میان اکسپریا XZ Premium به مجهز به نمایشگر 4K بوده و برای تجربه واقعیت مجازی هرچه بهتر به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است اولین موبایل هوشمندی که از نمایشگر با رزلوشن 4K برخوردار بود، اکسپریا Z5 Premium بود که هم اکنون سونی نسل بعدی تلفن همراه مذکور را با نام اکسپریا XZ Premium معرفی کرده است. اسمارت فون مورد اشاره به یک پنل 5.5 اینچ LCD مجهز بوده و علاوه بر آن چیپست اسنپدراگون 835، فناوری HDR در نمایشگر و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت داخلی از ویژگی های بارز آن به شمار می آید.

لازم به ذکر سونی در پرچمدار جدید خود یک سنسور 19 مگاپیکسل را تعبیه کرده که می تواند تصاویر اسلوموشن شگفت انگیزی را ثبت کند.

مسلماً نباید انتظار داشت که پرچمدار جدید سونی با قیمت ارزانی راهی بازار شود اما از آنجایی که موبایل کوچکتر اکسپریا XZs در 16 فرودین با قیمت 699 دلار عرضه می شوند، قیمت حداقلی 799 دلار برای اکسپریا XZ Premium دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان