میز ال سی دی مدرن، میخواین بدونین چی به دردتون میخوره؟

امروزه تنوع زیادی از میز ال سی دی در بازار وجود دارد؛ بااین‌وجود وقتی پای انتخاب کردن به میان میاید، دچار مشکل می‌شویم

امروزه تنوع زیادی از میز ال سی دی در بازار وجود دارد؛ بااین‌وجود وقتی پای انتخاب کردن به میان میاید، دچار مشکل می‌شویم. در اینجا نکاتی را بیان می‌کنم که می‌تواند تا حدود زیادی شمارا در انتخاب صحیح یک میز مناسب یاری کند. ابتدا باید مشخص کنید ابعاد میز چقدر باشد. برای نتیجه بهتر باید به ابعاد و اندازه فضای نشیمن یا پذیرایی توجه کنید. سپس به مشخص کردن طرح و سبک موردعلاقه‌تان بپردازید. این کار بهتر است با توجه به سبک و رنگ مبلمان منزلتان صورت گیرد. مثلاً می‌توانید میز را همرنگ چوب مبل‌ها انتخاب کنید.

میز ال سی دی، نقطه کانونی فضا

توجه داشته باشید میز تلویزیون فقط یک جایگاه برای قرار دادن ال سی دی نیست. این میز می‌تواند نقطه کانونی اتاق باشد و با طراحی ویژه در پشت آن محیط را از سادگی و یکنواختی دربیاورید. اگر فضای نشیمن و پذیرایی شما یکی است و محدودیت فضا دارید، حتماً میزی خریداری کنید که دارای کشو یا کمد باشد. این انتخاب به شما کمک می‌کند لوازم جانبی را از دید عموم مخفی نگه‌دارید. چنانچه میز تلویزیون شما در پذیرایی قرارداد باید در انتخاب آن بیشتر دقت کنید؛ چون علاوه بر میز ال سی دی از آن به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده می‌شود.

ابعاد مناسب برای میز ال سی دی

هر چه طول میز بزرگ‌تر باشد، ال سی دی بیشتر خودنمایی می‌کند. به‌خصوص زمانی که تلویزیون، در نقطه کانونی خانه قرار دارد. مثلاً تلویزیون 48 اینچ، طولش 110 سانتیمتر است. در این صورت، طول میز نباید از 110 سانتیمتر، کمتر باشد. اگر محدودیت فضا ندارید، هر چه میز بزرگ‌تر باشد، شکیل‌تر است. درصورتی‌که شما مستأجر هستید و اطلاع ندارید، در خانه بعدی شما چقدر فضا برای میز تلویزیون وجود دارد، بهتر است، میزتان از هر طرف بین 10 تا 15 سانتیمتر، از آل سی دی بزرگ‌تر باشد. زمانی که در فضای بزرگ‌تر قرار گرفتید، می‌توانید با استفاده از اکس سوری‌هایی در دو طرف میز، طول آن را بیشتر نشان دهید. قرار دادن گلدان یا آباژور، گزینه‌های مناسبی در این قسمت هستند.

همچنین می‌توانید از میزهایی استفاده کنید که اندازه‌شان قابل‌تغییر است و به‌راحتی کوچک و بزرگ می‌شوند. به این نوع میزها میزهای متحرک می‌گویند. نکته دیگر در انتخاب ابعاد میز، توجه به وجود دستگاه‌های صوتی و تصویری، مانند سینمای خانواده است که می‌خواهید در کنار تلویزیون قرار دهید. باید بدانید چه لوازم دیگری در میز جاگذاری می‌شود و میز را با توجه به آن‌ها تهیه کنید. ارتفاع میز متفاوت است، ولی معمولاً بین 40 تا 60 سانتیمتر است. عرض میز هم بین 35 تا 50 سانتیمتر متغیر است.

کدام سبک و طرح میز ال سی دی مناسب است؟

میزی را انتخاب کنید که ساده باشد. طرح‌های شلوغ خیلی زود دلتان را میزند. این نوع طرح‌ها به‌سرعت از مد می‌افتند. همچنین رنگ انتخابی از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تیره‌تر یا روشن‌تر از مبلمان‌ باشد. این کار کنتراست رنگی به وجود می‌آورد که جلوه بیشتری به فضا می‌دهد و زیبایی میز دوچندان می‌شود. اگر شما در خانهٔ استیجاری زندگی می‌کنید و محدودیت نصب تابلو و یا استفاده از دیوار رادارید، میزهایی را انتخاب کنید که جایی برای قرار دادن اکسسوری‌های کوچک، داشته باشد، تا زیبایی اتاق را چندین برابر کنند.

فاصله دیداری استاندارد افراد برای تماشای تلویزیون

  • 26 اینچ فاصله بین 100 تا 200 سانتیمتر.
  • 30 اینچ فاصله بین 110 تا 230 سانتیمتر.
  • 34 اینچ فاصله بین 130 تا 260 سانتیمتر.
  • 42 اینچ فاصله بین 160 تا 320 سانتیمتر.
  • 47 اینچ فاصله بین 180 تا 360 سانتیمتر.
  • 50 اینچ فاصله بین 190 تا 380 سانتیمتر.
  • 55 اینچ فاصله بین 210 تا 390 سانتیمتر.
  • 60 اینچ فاصله بین 230 تا 460 سانتیمتر.
  • 65 اینچ فاصله بین 260 تا 490 سانتیمتر.

هزینه خرید میز ال سی دی

میز ال سی دی در نشیمن

قیمت تقریبی انواع میز ال سی دی ایرانی از 100٬000 تومان تا 800٬000 تومان است.
قیمت تقریبی انواع میز ال سی دی خارجی از 750٬000 تومان تا 2٬000٬000 تومان است.
شما میتوانید برای خرید انواع میز تلویزیون در تهران به بلوار دلاوران، بازار یافت‌آباد و میدان سیزده آبان سر بزنید. 

میز ال سی دی

میز ال سی دی چوبی

1500000تومان
میز ال سی دی کد011 صنعت چوب بیرنگ

میز ال سی دی کد011 صنعت چوب بیرنگ

950000تومان
میز تلویزیون سنگی

میز تلویزیون سنگی

نامشخص

شما میتوانید برای خرید در قسمت سرچ سایت چیدانه عبارت میز ال سی دی را تایپ کرده و سپس در قسمت کالاها میز مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

نویسنده: سمیه منوچهری؛تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان