زمستان امسال یکی از گرم‌ترین زمستان‌های چند دهه اخیر است و این عامل در سبک لباس پوشیدن نیز تاثیر می‌گذارد و خانم‌ها مجبورند به جای پوشیدن پالتوهای ضخیم، کت‌های نه خیلی گرم و نه خیلی نازک بپوشند. یکی از مدل‌های کت که امسال پیشنهاد می‌شوند؛ کت‌های متالیک یا همان کت‌های براق هستند. این کت‌ها از تازه‌واردان دنیای مد هستند و رنگ رز گلد آن جدیدترین و محبوب‌ترین مدل آن محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب به شما می‌گوییم چرا این کت‌ها محبوب‌اند و چگونه می‌توان آن‌ها را با دیگر بخش‌های پوشاک ست کرد؟

  • یکی از دلایل محبوبیت این کت‌ها قابلیت ست شدن آن با شلوار جین است. زیبایی کت رز گلد متالیک با شلوار جین (چه جین روشن و چه جین تیره) وصف ناپذیر است و استایل خاص و شیک می‌سازد.

مدل جدید کت زنانها

مدل جدید کت زنانه

  • یکی از خوبی‌های این ژاکت‌ها این است که شما می‌توانید در هر محیط و موقعیتی آن را استاده کنید. از یک قرار دوستانه در کافه یا رستوران گرفته، تا قرار رسمی و رفتن به مهمانی. بنابراین داشتن آن به شما کمک می‌کند یک کت زیبا برای هر موقعیت داشته باشید.

مدل جدید کت زنانه

  • جنس این کت‌ها معمولا چرم است، اما جنس‌های دیگر آن نیز وجود دارد و آن‌ها هم مثل چرم زیبایی خودش را دارد. علاوه بر رنگ رز گلد این کت در رنگ‌هایی مثل طلایی روشن، نقره‌ای، بژ، آبی متالیک و ... نیز وجود دارد.

مدل جدید کت زنانه