مسعود تکاور در گفتگو با مهر:

«کروکودیل» منتظر رای هیات انتخاب فجر است/ نگارش فیلمنامه سریال

به گفته کارگردان «کروکودیل»، مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم به پایان رسیده و یک نسخه از آن به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ارایه شده است.

«کروکودیل» منتظر رای هیات انتخاب فجر است/ نگارش فیلمنامه سریال

مسعود تکاور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کروکودیل» گفت: چندی پیش ستار اورکی کار ساخت موسیقی این اثر را به پایان رساند و در حال حاضر کارهای میکس نهایی آن انجام می شود.

وی افزود: در حال حاضر رضا انصاری جلوه های ویژه رایانه ای «کروکودیل» را انجام می دهد، ضمن اینکه محمدمهدی جواهرزاده صداگذاری نهایی را انجام داده است.

تکاور اظهار کرد: ما فرم سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده ایم و نسخه از این فیلم را نیز به دبیرخانه این جشنواره داده و منتظریم ببینیم که فیلم ما به این جشنواره راه پیدا می کند یا نه.

این کارگردان بیان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه یک سریال هستم که قرارداد آن را بسته ام و چیزی حدود 20 روز دیگر نگارش این سریال به پایان می رسد و شرایط پیش تولید فراهم می شود.

وی در پایان عنوان کرد: این سریال کار بزرگی است و پیش تولید طولانی و بازیگران زیادی دارد از همین رو فکر می کنم پس از پایان کارهای پیش تولید وارد مرحله تولید شویم.

فیلم سینمایی «کروکودیل» فضایی حادثه ای دارد و درباره چند جوان است که می خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه به دست بیاورند، اما... .

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور، تهیه کننده: عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار: یوسف نادعلی، صداگذار: محمدمهدی جواهرزاده و مشاور رسانه ای: علی موذن جامی.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی «کروکودیل» به ایفای نقش پرداختند عبارتند از کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان