ماهان شبکه ایرانیان

عنایتی: پیروزی بعد از ۱۵ هفته دلچسب است

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان از اینکه تیمش توانسته بعد از پانزده هفته در لیگ برتر به پیروزی برسد خوشحال است.

عنایتی: پیروزی بعد از 15 هفته دلچسب است

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود در نشست خبری اظهار کرد: طبیعتا باید پس از 15 هفته نبردن، خوشحال باشیم. 4 بازی است که کنار تیم هستم و شرایط بهتر شده‌است. توانستیم 3 امتیاز را بگیریم در روزی که خیلی نیاز داشتیم. بازیکنانم می‌شد بهتر هم کار کنند.

او افزود: توقعم از بازیکنانم بیشتر از اینها بود، آنها تنها 30 درصد از توان‌شان را امروز به نمایش گذاشتند.

عنایتی درباره داوری مسابقه نیز گفت: داوری مساله خاصی نداشت، از داوری راضی بودیم.

سرمربی مشکی پوشان ادامه داد: یونس فوق‌العاده بود، یونس بهتر از این هم می‌شود. شرایط سنی ما هم نزدیک است و این بازیکن از نظر روحی ‌روانی اگر خوب باشد فوق‌العاده کار می‌کند. از روزی که بازگشته عالی کار کرده و این روند ادامه‌دار خواهدبود.

عنایتی با اشاره به نتیجه این بازی گفت: باید بیشتر از قبل کار کنیم، همه باید تمام توانمان را بگذاریم و موفق باشیم. دو بازیکن دیگر هم در حال مذاکره با آنها هستیم. شنبه یک فوتبالیست ایرانی به ما اضافه می‌شود.

او همچنین اظهار کرد: به چند قدمی بقا رسیده‌ایم‌ و این انگیزه ما را بیشتر می‌کند. حنیف هم قطعا با ماست و شنبه کارت بازی‌اش صادر می‌شود.

سرمربی مشکی پوشان درباره ناراحتی امرایی از تعویض گفت: با وحید امرایی چند سال است که هم بازی بوده‌ایم و در یک تیم بازی کردیم. وحید بازیکن خوبی است.

او درباره وضعیت روح‌الله سیف‌اللهی گفت: وقتی این بازیکن تلفن همراهش را از دسترس خارج می‌کند و جواب کسی را نمی‌دهد یعنی نمی‌خواهد به تیم برگردد. متاسفانه فوتبال ما فقط اسما حرفه‌ای است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان