نسخه ۴.۷ تلگرام منتشر شد؛ با قابلیت های جدید آشنا شوید

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن ۴.۶ تلگرام می گذرد اما ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن منتشر شد، اتفاقی که کم پیش می آید بیافتد. در هر صورت تلگرام ۴.۷ اینجاست و ویژگی های مهمی را به این اپ پیام رسان اضافه می کند.

نسخه 4.7 تلگرام منتشر شد؛ با قابلیت های جدید آشنا شوید

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن 4.6 تلگرام می گذرد اما ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن منتشر شد، اتفاقی که کم پیش می آید بیافتد. در هر صورت تلگرام 4.7 اینجاست و ویژگی های مهمی را به این اپ پیام رسان اضافه می کند.

در حالت کلی سه ویژگی جدید به نسخه 4.7 تلگرام اضافه شده که مهمترین آن ها را می توانیم استفاده همزمان از چندین اکانت در سیستم عامل اندروید بنامیم. این قابلیت که پیشتر در نسخه بتا دیده شده بود، این امکان را به کاربر می دهد تا سه شماره مختلف به اپلیکیشن اضافه کرده و به راحتی بین آن ها جا به جا شود.

با توجه به داده های وب سایت Appbrain، در سال 2017 بیست آپدیت برای تلگرام انتشار یافت

بنابراین دیگر احتیاجی به اینکه به صورت دستی از حساب خود خارج شوید و یک شماره جدید وارد کنید نیست. با توجه به گفته های تیم توسعه دهنده، در حالت عادی اعلان های هر سه اکانت به کاربر نشان داده می شود ولی از طریق تنظیمات نوتیفیکیشن ها می توانید اعلان های مربوط به هر کدام را که خواستید قطع کنید.

دومین ویژگی آپدیت 4.7 تلگرام به ریپلای سریع تر به پیام ها اختصاص دارد. در گذشته اگر می خواستید به یک پیام جواب دهید، باید ابتدا روی آن کلیک می کردید و سپس گزینه Reply را انتخاب می کنید. حالا برای ریپلای کردن کافیست هر پیامی که می خواهید را به سمت چپ بکشید.

البته این ویژگی در نسخه 4.6 برای iOS منتشر شده بود و به کمک ورژن 4.7 حالا کاربران اندرویدی هم می توانند از آن استفاده کنند. آخرین قابلیت جدید این نسخه تلگرام نیز مربوط به حضور تم برای ورژن iOS برنامه است و دارندگان آی دیوایس ها می توانند از میان چهار تم مختلف یکی را انتخاب کرده و رنگی و رویی متفاوت به اپ ببخشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر